ایرانی‌ ها در تایلند هم صندلی شکستند!

این مطلب امروز شنبه ۲۰م آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

درجریان دیدار تیم ملی فوتسال ایران و پاناما در گیری بین تماشاگران حاضر دراستادیوم iبه وجود آمد که معاون انضباطی فیفا با ارسال نامه ای iبه ایران ، از مسئولان فدراسیون فوتبال در خصوص این اتفاق توضیح خواست.

سایت فدراسیون فوتبال: درجریان دیدار تیم ملی فوتسال ایران و پاناما در گیری بین تماشاگران حاضر دراستادیوم iبه وجود آمد که معاون انضباطی فیفا با ارسال نامه ای iبه ایران ، از مسئولان فدراسیون فوتبال در خصوص این اتفاق توضیح خواست.

به گفته امیرحسین پور محمد – مدیر رسانه ای تیم ملی، خوزه رودریگو- معاون انضباطی فیفا با ارسال نامه ای iبه ترابیان و فدراسیون فوتبال ایران اعلام نموده که بین ۱۵ تا ۲۰ تماشاگر درگیری iبه وجود آمده و ۲ نفرهم دستگیر شدند و ۲ صندلی علاوه بر خسارات وارد شده iبه استادیوم، شکسته شده است.

این عمل بر اساس آئین نامه کمیته انضباطی تخلف مسلم بوده و عواقب آن با توجه iبه بند ۷ این آئین نامه iبه فدراسیون ایران مربوط می گردد و مطمئنا در نشست کمیته انضباطی این بحث مورد بررسی قرارخواهد گرفت و فدراسیون ایران تا ۲۲ آبانماه مهلت دارد تا در خصوص این اتفاق توضیحات خود را ارائه کند.

عباس ترابیان-رئیس کمیته فوتسال گفت: اتفاقات رخ داده در حاشیه دیدار ایران و پاناما را iبه خوبی توضیح دادم و اعلام نموده ام که هیچ کدام از طرفداران حاضر در سالن iبه همراه تیم ملی ایران وارد تایلند نشده بودند و آنها مقیم تایلند می باشند و مثل تماشاگران تایلندی وارد ورزشگاه شدند و از تیم ملی ایران حمایت نمودند ، بر همین اساس ما نباید پاسخگوی این اتفاق باشیم.

ما هم از اتفاقاتی که در حاشیه این دیدار رخ داد صدماتی را دیدیم چرا که این اتفاقات پشت نیمکت تیم ملی شکل گرفت و بیشترین صدمات را ما متحمل شدیم.

مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.