ایران از ابتکارات فلسطین برای مقاومت حمایت می کند

به گزارش خبرگزاری مهر، ماهر طاهر دبیرکل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین صبح امروز با سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری و دبیرشورایعالی امنیت ملی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار نماینده مقام معظم رهبری و دبیرشورایعالی امنیت ملی با تاکید بر اینکه فلسطین امروز متعلق به تمام جهان اسلام است، اظهار داشت جمهوری اسلامی ایران حمایت از مقاومت فلسطین در مبارزه با رژیم صهیونیستی را یک تکلیف می داند و از حرکت مقاومت در فلسطین و بلکه توسط تمام آزادیخواهان جهان حمایت می کند.

جلیلی وقوع بیداری اسلامی در کشورهای منطقه را ظرفیتی بزرگ دانست و گفت: در چنین فضایی گفتمان غالب باید آزادی و دفاع از فلسطین باشد و حرکت مردمی و مقاومت فلسطین با استفاده از این فرصت برای همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان الهام بخش باشد. وی افزود؛ ایران از ابتکارات فلسطین برای مقاومت حمایت می کند.

دبیر شورایعالی امنیت ملی وحدت میان گروه های فلسطینی را برای تقویت مقاومت ضروری دانست و تاکید کرد پیروزی ها حاصل مقاومت بوده است.

جلیلی با اشاره به پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران در زمینه انرژی صلح آمیز هسته ای گفت: دستیابی به غنی سازی ۲۰درصد و تامین نیاز یک میلیون بیمار سرطانی به رادیو داروهای بومی ثمره مقاومت و ایستادگی در برابر خواسته های غیر منطقی غرب است.

ماهر طاهر نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از روند تحولات در فلسطین و تقدیر از نقش و جایگاه جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین، ابراز امیدواری کرد بیداری اسلامی در میان کشورهای عربی به آزادی فلسطین و رهایی از اشغالگری رژیم صهیونیستی بیانجامد.

وی با بیان ابعاد مختلف مقاومت مردمی بر ضرورت رفع محاصره غزه و کمک به مردم و همچنین آزادی زندانیان در بند رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

ماهر طاهر با اشاره به نقش مهم سوریه در حمایت از مقاومت فلسطین، نسبت به توطئه های آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه سوریه ابراز نگرانی کرد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.