ایران با ۲ مدال طلا و برنز چهارم شد

۳۱فروردین۱۳،

در پایان رقابت‌های جودوی قهرمانی آسیا تیم ملی کشورمان با ۲ مدال طلا و برنز در مکان چهارم جدول توزیع مدال‌ها ایستاد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از پایگاه اینترنتی فدراسیون جودو و کوراش، این دوره از مسابقات جودوی قهرمانی آسیا از دیروز (جمعه) با حضور ۲۲۰ جودوکار از ۲۸ کشور آسیایی به میزبانی تایلند در سالن ورزشی مرکز جوانان بانکوک آغاز شد که در پایان ۲ روز مبارزه در بخش انفرادی مردان تیم ژاپن با کسب ۳ مدال طلا و ۲ نقره عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد. در این رده بندی کره جنوبی با یک مدال طلا، ۳ نقره و ۳ برنز نایب قهرمان آسیا شد و مغولستان با یک مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز در جایگاه سوم ایستاد.

تیم ملی جودوی کشورمان با مدال طلای جواد محجوب و برنز امیر قاسمی‌نژاد عنوان چهارم آسیا را به خود اختصاص داد و تیم‌های ملی جودوی کره شمالی با یک مدال طلا، قرقیزستان با یک مدال نقره، قزاقستان با ۴ مدال برنز و چین تایپه با ۲ مدال برنز رتبه‌های پنجم تا هشتم را از آن خود کردند.

اما در مجموع مردان و زنان ژاپن با ۶ مدال طلا، ۳ نقره و ۲ برنز قهرمان شد، کره جنوبی با ۴ مدال طلا، ۴ نقره و ۳ برنز در جایگاه دوم ایستاد و مغولستان با یک مدال طلا، ۳ نقره و ۶ برنز عنوان سوم را به خود اختصاص داد. در این رده بندی کره شمالی با یک مدال طلا و ۳ نقره، چین با یک مدال طلا و ۴ برنز و ایران با یک مدال طلا و یک برنز عناوین چهارم را تا ششم را کسب کردند.

تیم ملی جودوی کشورمان در دوره قبلی این مسابقات با یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز عنوان سوم را کسب کرده بود.

پیکارهای تیمی این دوره از مسابقات جودوی قهرمانی آسیا فردا (یکشنبه) پیگیری می‌شود که تیم کشورمان در اولین گام به مصاف امارات می‌رود.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.