ایران به اهمیت نقش عمان در مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی توجه دارد

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

رئیس دفتر رییس‌جمهور در دیدار سفیر عمان گفت: جمهوری اسلامی ایران به نقش عمان در مسائل سیاسی اعم از منطقه‌ای و بین‌المللی و حُسن روابط با این کشور توجه و امید دارد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت؛ “سعود بن احمد البروانی” سفیر عمان در ایران بعد از ظهر امروز (دوشنبه ۱۲ اسفندماه) در دیدار با “محمد نهاوندیان” سرپرست نهاد ریاست جمهوری و رئیس دفتر رئیس‌جمهوری، دعوتنامه رسمی “سلطان قابوس” پادشاه عمان از دکتر روحانی برای سفر به این کشور را تقدیم وی کرد.
 
“محمد نهاوندیان” در این دیدار سفر پادشاه عمان به تهران را دارای نتایج مؤثری برای دو کشور دانست و تصریح کرد: مناسبات و همکاری‌های ایران و عمان در جریان این سفر پیگیری و زمینه‌های مهم همکاری در حوزه‌های اقتصادی، گاز و حمل و نقل ایجاد شده که باید از سوی مسئولان دو کشور دنبال شود.
 
رئیس دفتر رئیس‌جمهور همچنین با اشاره به تصویب پیشنهاد ایران در مجمع عمومی سازمان ملل متحد مبنی بر جهان علیه خشونت و افراطی‌گری افزود: جمهوری اسلامی ایران به نقش عمان در مسائل سیاسی اعم از منطقه‌ای و بین‌المللی و حُسن روابط با این کشور توجه و امید دارد.

“سعود بن احمد البروانی” سفیر عمان نیز در این دیدار با اشاره به روابط نزدیک ایران و عمان در زمینه‌های مختلف بر توسعه مناسبات همه جانبه دو کشور تاکید کرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.