ایران تشدید حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه را شدیدا محکوم کرد

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

ایران تشدید حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه را شدیدا محکوم کرد

ایران > سیاست‌خارجی – ممتازنیوز:
سخنگوی وزارت امور خارجه تشدید حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه و شهادت ۹ تن از فلسطینی‌ها و مجروح شدن جمع زیادی از ساکنان بی دفاع این مناطق را به شدت محکوم کرد.

به گزارش فارس، مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه تشدید حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه و شهادت ۹ تن از فلسطینی‌ها و مجروح شدن جمع زیادی از ساکنان بی دفاع این مناطق را به شدت محکوم کرد.

افخم تاکید کرد: بی تـردید، تجاوزات وحشیـانه و کشتـار مردم بـی گناه که بـه بهانه واهی ربایش سه شهرک نشین رژیم صهیونیستی آغاز شده و بیش از دو هفته استمرار دارد و شهادت نوجوان فلسطینی که تکرار صحنه‌های جنایات تروریست‌ها در سوریه و عراق را تداعی می‌کند، حاکی از ناتوانی و عجز آن رژیم در برابر مقاومت مردم قهرمان فلسطین است.

سخنگوی وزارت امور خارجه با تجلیل از روحیه مقاوم مردم غزه در دفاع و ایستادگی مقابل این اقدامات وحشیانه، از کشورهای اسلامی و عربی و نهادهای طرفدار حقوق بشر خواست از تصمیم فلسطینی‌ها برای پیگیری این جنایات در نهادهای حقوقی و بین‌المللی از جمله دیوان کیفری بین‌المللی حمایت کرده و در مقابل جنایات و اقدامات ضد بشری رژیم صهیونیستی واکنش فوری و موثر نشان دهند.

— .

RSS
منبع: همشهری
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.