ایران جزو ۵ کشور برتر جهان در صنعت پهپادسازی است

فرمانده گروه پهپاد نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه تمامی قطعات پهپادهای مورد استفاده در نیروهای مسلح ساخت داخل است، گفت: ایران جزو پنج کشور برتر جهان در صنعت پهپادسازی است.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا به نقل از ارتش، فرمانده گروه پهپاد نیروی زمینی ارتش در حاشیه اهدای “ماکت پهپاد انتحاری کیان” به موزه “مقاومت، ایثار و پیروزی” شهرستان ری، اظهار داشت: شرکت های دانش بنیان و هایتک و همچنین تلاش شبانه روزی کارشناسان نیروهای مسلح موجب کسب این موفقیت شده است.

فرمانده گروه پهپاد نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: مدل پهپادهای مورد استفاده در ارتش بر اساس نوع عملیات بسیار متنوع است به گونه ای که امروز بیش از ۱۲ مدل پرنده با آمادگی رزمی متفاوت در اختیار داریم و امروز پهپادهای نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلام ایران در  حراست از مرزهای شمال شرق، غرب و جنوب غرب کشور در خدمت این نیرو قرار دارند.

وی یادآور شد: امروز به مناسب هفته دفاع مقدس ماکت “پهپاد کیان” که حاصل دست کارشناسان مومن و انقلابی ارتش جمهوری اسلامی ایران است برای ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان هشت سال جنگ تحمیلی و مدافعان حرم به موزه “مقاومت، ایثار و پیروزی” شهرستان ری تقدیم شده است.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.