ایران خودرو توان تولید خودرو مشترک کشورهای اسلامی را دارد

گردآوری شده توسط گروه خودرو ممتازنیوز


به گزارش ایکوپرس، فاضی بوستامی گفت: گروه هشت کشور اسلامی طرحی برای خودروی مشترک دارند، اما هیچ یک از آنان در این زمینه چندان پیشرفته نیستند، به همین سبب ایران خودرو می تواند نقش مهمی در طراحی و تولید محصول مشترک اسلامی داشته باشد.

فاضی بوستامی که از غرفه ایران خودرو در نمایشگاه صنعت و تجارت کشورهای اسلامی دیدن می کرد، افزود: به ایران خودرو برای عرضه چنین خودروهای پیشرفته تبریک می گویم زیرا کشورهای اندکی در دنیا از چنین توانی در عرصه تولید خودرو برخوردار می باشند.

بوستامی بازار کشورهای اسلامی را بازار بسیار بزرگ با تقاضای بالا توصیف کرد و گفت: ایران خودرو می تواند در دست یابی به این بازار موفق باشد.

وزیر مختار سفارت اندونزی در تهران، که در میان محصولات ایران خودرو به «دنا» توجه بیشتری داشت، افزود: ایران خودرو می تواند در بازار اندونزی  به سادگی با خودروهای چینی، ژاپنی و کره ای رقابت کند.

وی قیمت، کیفیت و سطح فناوری محصولات ایران خودرو را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: بازار اندونزی خواهان خودروهای ارزان قیمت در حد ۱۰ هزار دلار است که قیمت محصولات ایران خودرو نیز در همین حدود قرار دارد. به همین دلیل توان رقابت این خودروساز ایرانی دربازار اندونزی بسیار بالاست.


IKCOPress
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.