ایران راهی مرحله دوم مسابقات جهانی فوتبالدستی شد

۱۶م دیماه ،

تیم مردان ایران با توقف اتریش و دانمارک،‌ راهی مرحله دوم مسابقات جهانی فوتبالدستی شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و به نقل روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی، در ادامه مسابقات جهانی فوتبالدستی که در شهر نانت فرانسه جریان دارد، تیم مردان کشورمان که در بخش تیمی در گروه سختی قرار گرفته بود، موفق شد در برابر حریفان قدرتمندی همچون اتریش و دانمارک به تساوی برسد و به همراه تیم آمریکا راهی مرحله دوم شود. بازیکنان ایران با بازیهای خوب خود سبب حذف اتریش و دانمارک شدند.

البته تیم ایران در مصاف با تیم قدرتمند آمریکا با نتیجه‌ای نزدیک تن به شکست داد اما توانست راهی مرحله دوم شود تا عنوان پنجمی خود را در این مسابقات مسجل کند.

تیم بزرگسالان بالای ۵۰ سال (پیشکسوتان)‌ نیز در رقابتهای تیمی موفق شد جواز حضور در مرحله دوم را کسب کند و عنوان پنجمی را تا این مرحله به نام خود ثبت کند.

تاکنون یک مدال برنز توسط “حسین رعیت‌زاده” در بخش انفرادی پیشکسوتان کسب شده اما در دیگر رقابت‌های انفرادی و دونفره، ملی پوشان ما نتوانستند به مقامی برسند.

ایران تنها تیم قاره آسیا است که در سید یک جهان قرار دارد.

بر اساس این گزارش، بانوان کشورمان نیز برای اولین بار است که به مسابقات جهانی اعزام می شوند. حضور ملی پوشان زن کشورمان در رقابتهای جهانی نانت با حجاب اسلامی، بازتاب خوبی در فرانسه داشته است.

مسابقات فوتبالدستی جهان در فرانسه، فردا شب (‌یکشنبه)‌ به کار خود پایان خواهد داد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.