ایران کارتون بهترین پایگاه اینترنتی کاریکاتور دنیا شد

۳۰م دیماه ،

طی یک نظرسنجی از سوی پایگاه اینترنتی ˝کارتون نت ورک سنتر˝ وب‌سایت ایران کارتون به عنوان بهترین پایگاه اینترنتی کاریکاتور دنیا معرفی شده است.

مسعود شجاعی طباطبایی گفت: پایگاه اینترنتی “کارتون نت ورک سنتر” در سال ۲۰۱۲ در یک نظر سنجی که از کاریکاتوریست های دنیا انجام داد، ایران کارتون را به عنوان بهترین پایگاه اینترنتی معرفی کرد. پایگاه اینترنتی “سیریا کارتون” نیز، در فاصله سال های ۲۰۰۷ و ۲۰۰۹ ، دوبار نظرسنجی انجام داده است، که در هر دو نظرسنجی،‌ پایگاه اینترنتی ایران کارتون رتبه اول را از آن خود کرده بود.

رئیس خانه کاریکاتور گفت: وب‌سایت ایران کارتون به طور متوسط روزانه حدود ۳۵ هزار مخاطب دارد و در هر لحظه حدود ۱۵۰ تا ۲۵۰ نفر به صورت آنلاین از خدمات پایگاه اینترنتی بهره می برند.

وی دلایل علاقه مندی هنرمندان کاریکاتوریست را به روز بودن پایگاه اینترنتی عنوان کرد و گفت: این پایگاه اینترنتی روزانه ۲ یا ۳ مرتبه به روز می گردد و هر روز کارتون تازهی بر روی پایگاه اینترنتی بارگذاری می گردد.

این کاریکاتوریست گفت: بیش از ۱۰۰ پایگاه اینترنتی مرجع تخصصی کاریکاتور در دنیا وجود دارد. به روز بودن پایگاه اینترنتی ایران کارتون و ارائه آخرین اطلاعات واخبار، معرفی هنرمندان مطرح داخلی و خارجی، اعلام مسابقات مطرح جهانی در زمینه کاریکاتور و نمایش کتاب بهترین کاریکاتوریست ها به دو زبان فارسی وانگلیسی از جمله ویژگی‌های این پایگاه اینترنتی است.

انتهای پیام/

۳۲/۳۱


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.