ایران ۳ – موزامبیک صفر / پیروزی تیم ملی مقابل هم‌وطنان کروش

به گزارش خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتبال ایران امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی موزامبیک رفت. موزامبیک که کشور کارلوس کروش، سرمربی تیم ملی ایران است، همان‌طور که انتظار می‌رفت تیم مقتدری نبود و مقابل تیم دوم ایران هم حرفی برای گفتن نداشت. ایران در این مسابقه سه بار دروازه موزامبیک را باز کرد و این در شرایطی بود که پژمان نوری هم یک پنالتی را به بیرون زد. علاوه بر این، موقعیت‌های دیگری هم توسط مهاجمان ایران به هدر رفت.

تیم‌های ایران و موزامبیک توافق کرده بودند که هر کدامشان در این مسابقه ۶ تعویض انجام دهند. در دقایق پایانی بازی، زمانی که موزامبیک هر ۶ تعویض خود را انجام داده بود، دروازه بان این تیم اخراج شد. مربی موزامبیک در این لحظه رو کرد به کارلوس کروش و به او گفت: «ما یک تعویض دیگر انجام بدهیم؟» که کروش به او گفت: «من مشکلی ندارم، ولی باید قبل از بازی به داور می‌گفتید. هر چه داور بگوید، همان کار را انجام دهید.» داور هم به سرمربی موزامبیک اجازه نداد هفتمین تعویض را انجام دهد تا او مجبور شود یکی از بازیکنان داخل زمین را به جای دروازه‌بان داخل دروازه تیمش قرار دهد.

همچنین زمانی که دومین بازیکن موزامبیک اخراج شده بود و این تیم ۹ نفره شد، کروش محمد غلامی را که کمی مصدومیت داشت از زمین بیرون کشید و به این دلیل که هر ۶ تعویض خود را انجام داده بود، نتوانست بازیکنی را به جای او به زمین بفرستد.

این مسابقه ۶ هزار تماشاگر داشت؛ تماشاگرانی که بازیکنان تیم ملی را نمی‌شناختند چون کروش در این مسابقه از بازیکنانی استفاده کرده بود که جزو تیم اصلی‌اش نیستند.

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.