ایربگ های تقلبی در بازار آمریکا

 ایربگ های تقلبی در بازار آمریکا

ایربگ های تقلبی در بازار آمریکا

ممتازنیوز: دولت آمریکا در مورد کیسه هوای تقلبی در بازار آمریکا هشدار داد. البته این هشدار در مورد خودروهایی است که مجبور به تعویض یا جایگزینی ایربگ خودرو شده اند.

صاحبان خودرویی که مجبور شده اند ایربگ های اصلی خودروی خود را به دلیل تصادف یا نقض فنی یا به هر دلیلی تعویض کرده اند باید به نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش خودروی خود مراجعه کنند تا از تقلبی نبودن کیسه هوای خودروی خود اطمینان حاصل کنند. سازمان ایمنی ترافیک بزرگراه های ملی آمریکا ویدیویی از نحوه کارکرد ایربگ های تقلبی وارداتی به بازار آمریکا منتشر کرده که نشان می دهد چطور جان سرنشینان خودرو با این ایربگ های تقلبی به مخاطره می افتد.
مدیر اجرایی گمرک و مهاجرت آمریکا نصب این ایربگ های تقلبی را جنایت سازمان یافته نامگذاری کرده و پیامدهای مخاطره آمیز این رویداد را برشمرده است.
متأسفانه این نوع ایربگ ها از لحاظ ظاهری تفاوتی با ایربگ های اصلی ندارند و نام خودروسازان بزرگ را یدک می کشند. از مخاطراتی که این ایربگ های تقلبی ایجاد می کنند یک مورد آن پرتاب انفجار گونه ذرات فلزی هنگام باز شدن است.
سازمان ایمنی ترافیک بزرگراه های ملی آمریکا از کسانی که در طول سه سال گذشته تعمیر یا تعویض ایربگ داشته اند خواسته است که حتماً برای بازدید کیسه هوای خودرویشان به نمایندگی های مجاز مراجعه کنند. به گفته ی اتحادیه سازنگان خودرو، کسانی که ایربگ را از طریق آنلاین یا حراجی خریداری کرده اند بیشتر در معرض خطر هستند.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.