ایرج مظفری: قرعه کشی رضایت بخشی است/در ۵ بازی اول با بزرگان آسیا برخورد نمی کنیم

۲۸اردیبهشت،

در پی قرعه کشی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان:

طبق قرعه کشی رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان تیم ملی کشورمان با تیم های روسیه، فرانسه، رواندا و فنلاند هم گروه شد.

ایرج مظفری سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان جهان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به نظرم قرعه کشی مسابقات بسیار رضایت بخش است چون در وهله اول ما تا حداقل پنج بازی اول با تیم ملی چین برخورد نمی کنیم و این امر سبب می گردد زمانی به مصاف این حریف قدرتمند آسیایی برویم که ملی پوشان به خوبی در شرایط مسابقه قرار گرفته اند.

وی تصریح کرد: در وهله دوم ما در شهری مسابقات را انجام می دهیم که کل بازی ها قرار است در آنجا برگزار شود. این امر در حالی است که طبق قانون مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان در کشور مکزیک و ۲۳ شهر “تی خوآنا” و “مکزیکالی” انجام می گردد، ما طبق قرعه کشی شهر “تی خوآنا” بازی ها را آغاز و به اتمام خواهیم رساند.

*فیلم بازی حریفان اروپایی به دستمان می رسد

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان در ادامه اظهار داشت: طبق این قرعه کشی ما در گروه “C ” با سر تیم قاره اروپا هم گروه هستیم. بر اساس هماهنگی انجام شده فیلم بازیهای این سه تیم قرار است هفته جاری به دستمان برسد و با بازبینی آنها نوع بازی حریفان را مورد آنالیز قرار خواهیم داد.

مظفری خاطر نشان کرد: روسیه یکی از قدرتمند ترین حریفان اروپایی ما محسوب می گردد. این تیم قهرمان قاره سبز است. فرانسه نیز که کار آنها بیشتر ترکیبی است، سال قبل میزبانی مسابقات قهرمانی دانش آموزان جهان را بر عهده گرفت و با این حرکت نشان داد که برنامه ریزی ویژه و خاصی برای این رده سنی در نظر گرفته است. فنلانه هم دیگر حریف اروپایی ما سوم قاره سبز شده است. البته باید بگویم که از “رواندا” شناختی نداریم اما نماینده ای از قاره ی آفریقا است. بهترین بهره برداری را از بازی با ترکیه خواهیم کرد.

سر مربی تیم ملی والیبال نوجوانان در ادامه گفت: از این موضوع بسیار خوشحال هستم که با ترکیه هم گروه نیستیم و می توانیم در دیدارهای تدارکاتی که از ۱۱ خرداد ماه برگزار می گردد بهترین بهره برداری را داشته باشیم و برایمان مهم نیست که دستمان برای این حریف ترک رو شود./زر


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.