ایسوزو NPR با کیفیت ترین کامیونت داخلی

۲۰م آذر ،

ایسوزو NPR با کیفیت ترین کامیونت داخلی

کامیونت ایسوزو NPR (بهمن دیزل) بعنوان با کیفیت ترین کامیونت داخلی در آبان ماه معرفی شد.

به گزارش اطلاع رسانی «عصرخودرو» به نقل ازایرنا ، در تازهترین آمار رده بندی کیفی کامیونت و کامیون های تولید داخل در آبان ماه که از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران انتشار یافته است، کیفیت ۹ کامیون و کامیونت داخلی مورد بررسی قرار گرفته است.

در این جدول، کامیونت ایسوزو NPR (بهمن دیزل) با کسب ۳۰،۵ نمره منفی رتبه اول رده بندی را به خود اختصاص داده و دیگر کامیونت این شرکت ایسوزو NKR با ۳۰،۶ نمره منفی در جایگاه دوم و کامیون ایسوزو NQR (بهمن دیزل) نیز رتبه سوم را کسب کرده است.

کامیون البرز کشنده (سایپا دیزل) نیز با کسب ۳۹٫۳ نمره منفی در رتبه چهارم و رتبه پنجم رده بندی نیز به کامیونت الوند با ۴۲،۶ نمره منفی تعلق گرفته است.

کامیون البرز کمپرسی ۲۷۰ (سایپا دیزل) نیز با کسب ۴۶،۸ نمره منفی در رتبه ششم رده بندی و رتبه هفتم نیز در اختیار کامیونت سهند با ۵۷،۹ نمره منفی است.

کامیون کشنده فراز (ایران خودرو دیزل) نیز با ۵۸،۸ نمره منفی رتبه هشتم را در اختیار دارد و جایگاه آخر این رده بندی نیز به کامیون سنگین بنز WH (ایران خودرو دیزل) با ۸۸ نمره منفی تعلق گرفته ، البته نمره منفی این کامیون نسبت به مهرماه (۸۹،۲ ) کاهش پیدا کرده است.
 

سه شنبه ۲۱ آذر   ۱۳:۳۳

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. حسین شهسواری:

    با سلام مطالبتان بسیار جالب بود ولی چرا درباره برق داخل خودرو وکلید های دکوری ایسوزو داخل کابین ودرباره جک خودرو ودرباره لاستیک های خودرو ورینگهای خودرو چیزی نمی نویسید

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.