ایسوس از موبایل‌های جدید خود رونمایی کرد

ایسوس راگ فون ۶ و ۶ پرو با اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ و نمایشگر ۱۶۵ هرتزی معرفی شدند

ایسوس از موبایل‌های جدید خود رونمایی کرد

به گزارش ممتاز نیوز، ششمین نسل گوشی ایسوس راگ (ROG) در دو نسخه راگ فون ۶ و راگ فون ۶ پرو معرفی شد.

این گوشی در جدیدترین نسل خود به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک مجهز شده‌ است و در مدل استاندارد با رم‌های ۱۲/۱۶ گیگابایتی LPDDR۵ و در مدل پرو با حداکثر ۱۸ گیگابایت رم با ۲۵۶ و ۵۱۲ حافظه داخلی UFS ۳.۱ قابل عرضه است.

ایسوس برای این گوشی‌های هوشمند از نمایشگر امولد ۶.۷۸ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۱۶۵ هرتز استفاده کرده که از نمونه‌برداری لمسی ۷۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت دارد. در کنار رفرش ریت ۱۶۵ هرتز، می‌توان نمایشگر را روی حالت‌های ۶۰، ۹۰، ۱۲۰ و ۱۴۴ هرتز هم تنظیم کرد. این نمایشگر توسط گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود.

ایسوس سیستم خنک‌کننده این محصولات را بروزرسانی کرده تا بتواند دمای CPU را ۱۰ درجه سلسیوس کاهش دهد، البته طبق ادعای سازنده. ایسوس همچنین برای این محصولات خود از دکمه‌های ایرتریگر اولتراسونیک در سمت راست و بخش پشتی استفاده کرده که برخی بازی‌ها از آن‌ها پشتیبانی می‌کنند.

از دیگر امکانات این گوشی می‌توان به اسپیکر دوگانه، سه میکروفن، صدای فضایی یا فراگیر Dirac Virtuo و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، دوربین با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX۷۶۶ و دو دوربین با سنسور ۱۳ مگاپیکسلی اولترا واید و ۵ مگاپیکسلی ماکرو و دوربین سلفی این گوشی‌ها حالا یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی سونی IMX۶۶۳ همراه شده است.

ایسوس برای این گوشی‌های هوشمند از باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده کرده که در حقیقت دو باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است. این دستگاه‌ها همچنین از دو پورت USB-C بهره می‌برند؛ یکی در بخش پایینی و دیگری روی فریم کناری. با این حال سرعت شارژ مانند نسل قبلی همچنان روی ۶۵ وات محدود شده است.

ایسوس راگ فون ۶ و ۶ پرو به سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۲ به همراه رابط کاربری ROG UI و Zen UI مجهز شده‌اند.

راگ فون ۶ با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، ۹۹۹ یورو قیمت دارد. مدل پرد با ۱۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی، با قیمت ۱۲۹۹ یورو به فروش می‌رسد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.