اینترنت مخابرات وصل شد

۰۹ام بهمن ،

به دنبال قطعی اینترنت مخابرات در روز قبل مدیر کل روابط عمومی مخابرات ایران از برطرف شدن این مشکل خبر داده و گفت: اختلالاتی که روز قبل در بعضی نقاط تهران رخ داد یک مشکل جزئی داخلی بود که از شب قبل حل شده و در بسیاری موارد که وضعیت را چک کردیم مشکلی وجود نداشته است.
داوود زارعیان در گفت‌وگو با(ایسنا)، اظهار کرد: روز پنج‌شنبه شاهد یک قطعی فیبر بودیم که به دنبال آن اختلالاتی در شبکه ما ایجاد شد. این اختلالات هم بیشتر مربوط به تهران بود و در شهرستان‌ها مشکلی گزارش نشده بود. در تهران هم اختلال و قطعی بصورت سراسری نبوده و تنها در بعضی مناطق وجود داشت و در سایر قسمت‌ها گاهی به عنوان مثال نیم ساعت مشکل داشتیم و یا اصلا مشکلی وجود نداشت.
اما مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران در ارتباط با پرداخت خسارت به کاربرانی که اینترنت آنها قطع بوده این گونه توضیح داد که بر اساس قوانین پرداخت خسارت دو وجه دارد که در وجه اول اگر مشکل از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت باشد این شرکت موظف به پرداخت خسارت به شرکت‌های ارائه کننده اینترنت می‌شود و در مرحله بعد نیز این شرکت‌ها موظف به پرداخت جریمه به کاربران خود می‌شوند.
زارعیان در عین حال یادآور شد: اما در کل برای پرداخت خسارت باید SLA (تفاهم‌نامه سطح خدمات) نوشته شود که تاکنون این مساله انجام نشده و اگر این SLAها نوشته شود، ما می‌توانیم براساس آن‌ها عمل کنیم که اتفاقا عملیاتی شدن این مساله طرح خوبی هم خواهد بود.


iTanalyze.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.