این بار بمب در تبریز منفجر شد

 

 تیم فوتبال تراکتورسازی در فصل نقل و انتقالات دستخوش تغییرات بسیاری شد. چندین بازیکن از این تیم جدا شدند و مهره‌های بسیاری نیز با جذب در تراکتورسازی به این تیم پیوستند. اولین اتفاقی که در تراکتورسازی افتاد انتخاب سرمربی بود که مدیران این باشگاه بعد از مذاکره با چند گزینه در نهایت مجید جلالی را به عنوان سرمربی انتخاب کردند.

در دروازه هر سه دروازه‌بان تراکتورسازی به نام‌های محسن فروزان، عقیل اعتمادی و مهدی ثابتی این تیم را ترک کردند. به جای این سه نفر حامد لک و داوود نوشی صوفیانی بر این تیم جذب شدند.

در خط دفاع مصطفی اکرامی تراکتورسازی را ترک کرد در خط هافبک قاسم دهنوی با پیوستن به سپاهان و عدم حضور لوپز در تمرینات این تیم بازیکنان جدا شده تراکتوسازی می باشند.

قرمزپوشان تبریزی در خط حمله نیز دستخوش تغییراتی شدند. سید مهدی سید صالحی بازیکنی است که با پیوستن به پرسپولیس فصل جاری در این تیم حضور ندارد.

بمب نقل و انتقالات در تبریز منفجر شد جدایی علی کریمی از پرسپولیس و پیوستن این بازیکن به تراکتورسازی مهمترین اتفاق نقل و انتقالات امسال بوده است.

میثم بائو و سعید دقیقی نیز به ترتیب از استقلال و سایپا به تراکتورسازی پیوستند.

همچنین محسن ربیع‌خواه بازیکن فصل قبل پاس همدان نیز چندی پیش با این تیم قرارداد بست.

تراکتورسازی با جذب علی کریمی، حامد لک، سعید دقیقی و میثم بائو تاکنون چهار سهمیه لیگ برتری را جذب کرده است. هنوز در لیست فولاد دو جای خالی وجود دارد که مسئولان این تیم با وسواس در حال مذاکره با بازیکنان می باشند.

یکی از گزینه‌هایی که احتمال بسیاری دارد به تراکتورسازی بپیوندند و جواد نکونام است. این بازیکن که هنوز ماندنش در استقلال قطعی نشده است مشتری پروپاقرصی به نام تراکتورسازی دارد که باید دید آیا تراکتورسازی می‌تواند بمب دوم نقل و انتقالات را منفجر کند یا نه.

 

 

فارس

باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.