این بار قاسمپور از بازی کنار رفت

۹ م دیماه ،

ماجرای ابراهیم قاسمپور و مس کرمان بار دیگر ما را به یاد پیچ و خم های دنیای سر مربیگری انداخت. سر مربی که با تیم خود نتیجه بدی نگرفت ولی کنار گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، ابراهیم قاسمپور سر مربی تیم مس کرمان بالخره پس از اختلافات فراوانش با مدیر عامل این تیم از سمت خود کنار گذاشته شد.

سر مربی تیمی که در نیم فصل اول خوب نتیجه گرفت و در دیدار حساس و مهمش در هفته هجدهم نیز علیرغم نبودن قاسمپور روی نیمکت مقابل سپاهان سه امتیاز ارزشمند بازی را کسب کرد.

قاسمپور در سال قبل در نیم فصل دوم یعنی ۲۵ بهمن سال ۹۰ مس کرمان را در دست گرفت تیمی که شرایط خوبی نداشت و در رتبه شانزدهم این جدول بود.

مس در آن زمان از مهمترین کاندیداهای سقوط به لیگ دسته یک بود.

قاسمپور که پیش از آن قصد پیوستن به شاهین را داشت و یک هفته هم در تمرینات این تیم حضور داشت سرانجام با مس وارد مذاکره شد و به این تیم پیوست.

قاسمپور توانست با پیدا کردن شناخت روی بازیکنان مس و پیاده کردن تاکتیک های فنی خود به تیم در ۸ بازی آخر این تیم مدعی سقوط را در جایگاه نهم جدول نشاند.

مسی ها با خیال راحت به لیگ برتر دوازدهم راه پیدا کردند و در این دوره نیز با قاسمپور به کار خود ادامه دادند.

مسی ها خوب کار کردند تا جایی که در حال حاضر ۸ هفته پیاپی است که باخت نداشتند آنها در پایان نیم فصل اول با ۲۷ امتیاز در رتبه هشتم جدول دارند. یعنی تنها ۳ امتیاز با تیم سوم جدول فاصله دارند.

مس شرایط ویژه ای دارد. مسی ها توانستند به همراه استقلال بهترین خط دفاع لیگ را داشته باشند آنها در نیمه بالای جدول در مکانی خوب جای گرفته اند.

این ها بخشی از اقدامات فنی سر مربی این تیم است. سر مربی که در تیم هایی مثل پاس، صنعت نفت آبادان و داماش کار کرده است.

در تیم مس کرمان علیرغم عملکرد بی حاشیه و آرام و نسبتا خوب قاسمپور، مدیر عامل این تیم با وی به مشکل برخورد.

مدیر عامل چندی بعد با نامه ای به قاسمپور مدعی شد که وی به سبب غیبت های مکرر اخراج شده است.

این در حالی بود که قاسمپور غیبت خاص و بسیاری نداشته است و قضیه به مشکل این دو نفر در قبل مربوط می شد. مشکلی که از قبل نیز پیش بینی می شد برای مس حواشی بسیاری ایجاد کند و به خاتمه همکاری این دو مهره با هم منجر شود.

به هر حال قاسمپور از تیم مس کرمان رفت و لوکا جایگزین وی شد. سر مربی که اگر چه بار فنی خوبی دارد ولی از نظر رفتار و اخلاق ممکن است برای این تیم مشکل ساز شود. لوکا سر مربی عصبی است و هر تیمی نمی تواند بازیکن سالاری را کنار گذاشته و با وی کار کند.

به هر حال باید منتظر آینده تیم مس کرمان بود آینده تیمی که در حال حاضر خوب کار کرده است ولی باید در پایان فصل جایگاهش در لیگ را ملاحظه کرد./آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.