این خون‌آشام ۲۰۰ سال زندانی بود + فیلم

به گزارش خبرآنلاین، فروش هفته اول «سایه‌های تاریک» بسیار کمتر از همکاری‌های قبلی برتن و دپ مانند «آلیس در سرزمین عجایب» (۱۱۶٫۱ میلیون دلار در هفته اول) و «چارلی و کارخانه شکلات‌سازی» (۵۶٫۲ میلیون دلار فروش در هفته اول) بود.
 

دپ در «سایه‌های تاریک» نقش بارناباس کالینز خون‌آشامی ثروتمند را بازی می‌کند که سال ۱۹۷۲ به طور تصادفی از تابوتی که حدود ۲۰۰ سال در آن زندانی بود، آزاد می‌شود. او به خانه آبا و اجدادی خود باز می‌گردد، جایی که نوادگان به‌هم‌ریخته‌اش به حمایت او نیاز دارند.
 

فیلم جدید برتن بر اساس سریالی موفق به همین نام ساخته شده که از ۱۹۶۶ تا ۱۹۷۱ به طور هفتگی از شبکه ای‌بی‌سی پخش ‌می‌شد.
 

«سایه‌های تاریک» در هفته اول اکران در ۴۲ بازار در سطح بین‌المللی نیز ۳۶٫۷ میلیون دلار به دست آورد و فروش جهانی خود را به ۶۵٫۵ میلیون دلار رساند. این پروژه ۱۰۰ میلیون دلاری با واکنش متفاوت منتقدان روبرو شده است. میشل فایفر، ایوا گرین، هلنا بونهام کارتر، جکی ارل هیلی، کلویی گریس مورتز، کریستوفر لی و آلیس کوپر دیگر بازیگران فیلم «سایه‌های تاریک» هستند.
 

برتن و دپ پیش از «سایه‌های تاریک» در فیلم‌های «ادوارد دست قیچی»، «اد وود»، «اسلیپی هالو»، «چارلی و کارخانه شکلات‌سازی» «عروس مرده»، «سوئینی تاد: آرایشگر شیطان‌صفت خیابان فلیت» و «آلیس در سرزمین عجایب» همکاری کرده‌اند.
 

فایل ضمیمه این خبر بخشی کوتاه از فیلم «سایه‌های تاریک» است.

۵۸۵۸

دانلود فایل ضمیمه   دانلود فایل ضمیمه


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.