این نقش‌آفرینی یک جایزه اسکار ارزش داشت / فیلم

به گزارش خبرآنلاین، بورگناین در شش دهه فعالیت بازیگری در بیش از ۲۰۰ فیلم سینمایی، مجموعه تلویزیونی و فیلم تلویزیونی نقش‌آفرینی کرد.
 

او همه جور نقشی بازی کرد، از فیلم‌های خانوادگی گرفته تا اکشن، وسترن، کمدی‌های تلویزیونی تا فیلم‌ها و نمایش‌های کودکانه، اما بیش از همه برای بازی در فیلم‌هایی چون «از اینجا تا ابدیت»، «روز بد در بلک راک»، «مارتی»، «جوبال» «جانی گیتار»، «دوازده مرد خبیث»، «گروه خشن»، «وایکینگ‌ها»، «ایستگاه قطبی زبرا»، «باراباس»، «پرواز ققنوس»، «فرار از نیویورک» و «ماجرای پوزیدون» شهرت داشت.
 

«مارتی» (دلبرت مان، ۱۹۵۵) یکی از معروف‌ترین فیلم‌های بورگناین است. او برای بازی در این فیلم برنده اسکار بهترین بازیگر مرد شد و فیلم همچنین جوایز اسکار بهترین فیلم، کارگردان و فیلمنامه اقتباسی را هم دریافت کرد.
 

بورگناین در این فیلم نقش یک قصاب سی و چند ساله ساکن برانکس را بازی می‌کند که به خاطر چاقی و زشتی چهره‌اش احساس می‌کند هیچ‌وقت نباید ازدواج کند.
 

او برای «مارتی» برنده جوایز گلدن گلوب و بفتا هم شد. بورگناین که برای این فیلم پنج هزار دلار گرفته بود، یک‌بار گفت: «بدون پول هم حاضر بودم در آن فیلم بازی کنم.»
 

او همچنین در دوران بازیگری خود چهار بار نامزد دریافت جایزه امی شد. انجمن بازیگران آمریکا SAG سال ۲۰۱۱ با اعطاء جایزه یک عمر دستاورد از بورگناین تقدیر کرد.
 

فایل ضمیمه این خبر یکی از سکانس‌های فیلم «مارتی» با بازی ارنست بورگناین است.
 

۵۸۵۸
 

دانلود فیلم مارتی با بازی ارنست بورگناین   دانلود فیلم مارتی با بازی ارنست بورگناین


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.