بائو:پرسپولیس بعد از سالها مدعی‌قهرمانی است

 میثم بائو قبل از سفر به ترکیه در گفتگو با ایپنا، اظهارداشت: تمرینات بدنسازی خوبی را پشت سر گذاشتیم و وقت آن رسید که با مرور برنامه های تاکتیکی و قرار گرفتن در شرایط مسابقه به آمادگی ایده آل برسیم. به نظر من برگزاری اردو در ترکیه بهترین تصمیم کادر فنی بود زیرا در این اردو می توانیم به دور از مسایل حاشیه ای تمرین کنیم.

وی با اشاره به اینکه استقلال تیم قدرتمندی را روانه لیگ برتر خواهد کرد، افزود: نمی دانم چرا در مطبوعات جوری نشان می دهند که استقلال تیم ضعیفی است. تیم ما توانست اکثر مهره های فصل گذشته را حفظ کند و در برخی از پست ها هم که به تقویت نیاز داشت بازیکن گرفت. نیازی نبود که فتح الله زاده ولخرجی کند و بودجه باشگاه را هدر دهد. به هواداران قول می دهم با همین تیم می توانیم قهرمان لیگ برتر شویم.

بائو درباره وضعیت پرسپولیس گفت: خوشحالم که پرسپولیس بعد از سالها توانسته خودش را به عنوان مدعی قهرمانی مطرح کند. این تیم در سالهای گذشته شرایط خوبی نداشته و الان با بازیکنان ملی پوشی که گرفته می تواند مدعی باشد. البته تا زمان شروع لیگ هم نمی توان درباره تیمها اظهار نظر کرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه امسال استقلال تیمی بی حاشیه و بی دردسر دارد و تیم کاملا یکدست است. امیر قلعه نویی کارش را به خوبی بلد است و در سالهای اخیر هم بهترین کارنامه را بین مربیان ایرانی داشته است. من اطمینان دارم او می تواند امسال هم استقلال را قهرمان کند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.