بائو: همه یک تیم هستیم

۲۱فروردین۱۳،

  میثم بائو پس از پیروزی دو بر صفر استقلال مقابل گهر عنوان کرد: بازی منطقی و خوبی را از خود به نمایش گذاشتیم و حتی می‌توانستیم با گل‌های بیشتری در این دیدار به برتری دست یابیم اما خدا را شکر که توانستیم ۳ امتیاز را از آن خود کنیم و با روحیه به مصاف سپاهان اصفهان برویم.

وی در مورد اینکه گهر امیدی برای بقا در لیگ برتر ندارد اظهار داشت: به هر حال آنها با انگیزه در میدان حاضر شده بودند. بازی پخش مستقیم بود و انگیزه‌های خاص خود را داشتند. خوشبختانه ما تمام تلاش خود را انجام دادیم و در همان نیمه اول کار را تمام کردیم.

بازیکن استقلال خاطرنشان کرد: بازی سختی مقابل سپاهان داریم و به عقیده من این یک فینال است که امیدوارم با حمایت تماشاگران بتوانیم ۳ امتیاز بازی را از آن خود کنیم و تا حدودی قهرمانی را به خود اختصاص دهیم.

بائو در مورد تغییری که در ترکیب اصلی تیم رخ داده بود تصریح کرد: ۷۰ درصد تیم در این بازی هم همان بازیکنان اصلی بودند. ما یک تیم داریم و از نفر اول تا بیستم همه بازیکنان بزرگ و تاثیر‌گذاری می باشند. ما در نیم‌فصل اول با ۱۱ -۱۲ بازیکن ۶ امتیاز از رقیب خود پیش افتادیم. یک تیم هستیم و همه بازیکنان خوب می باشند. حالا سرمربی تیم تصمیم می‌گیرد که از کدام بازیکن استفاده کند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.