باراک پیش از افزایش موج اعتراضات صهیونیست‌ها از صحنه سیاست کنار رفت

۱۳م آذر ،

یک کارشناس مسائل بین الملل در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: در جریان جنگ ۸ روزه غزه ناکارآمدی سیستم گنبد آهنین به اثبات رسید و این امر سبب بدبینی صهیونیست‌ها به رژیم جعلی صهیونیستی و باراک شد، از همین رو باراک قبل از اینکه با اعتراضات گسترده صهیونیست ها رو به رو شود، از صحنه سیاست کنار رفت.

احمد کاظم‌زاده در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به استعفای وزیر جنگ رژیم جعلی صهیونیستی گفت:‌ ایهود باراک در برهه‌ای استعفا داد که پیش از آن انتقادات گسترده‌ای از دولت نتانیاهو و شخص باراک به سبب شکست در جنگ ۸ روزه غزه و پذیرفتن شروط حماس برای آتش‌بس صورت گرفته بود و از همین‌رو استعفای وی در چنین فضایی می‌تواند تبعات مختلفی بر جای بگذارد.

وی با تاکید بر انتخابات پارلمانی پیش‌روی رژیم  غاصب صهیونیستی ادامه داد: نتانیاهو تلاش خواهد کرد از استعفای باراک برای خروج خود از سیل انتقادات استفاده کند تا در انتخابات پارلمانی پیش‌رو بار دیگر به پیروزی دست یابد.

کاظم‌زاده با بیان اینکه استعفای باراک برای جامعه صهیونیستی بسیار ناامید کننده است، تصریح کرد: باراک و نتانیاهو همواره بر طبل جنگ می‌کوبیدند اما این بار آتش این جنگ افروزی‌ها دامن‌گیر خودشان شد و سبب شد در افکار عمومی جهان خوار و ذلیل شوند.

وی با تاکید بر اینکه استعفای باراک ناامیدی را بر جامعه صهیونیستی حاکم کرد، ادامه داد: ایهود باراک واسطه‌ای بود برای انتقال سیستم گنبد آهنین و هر زمان احتمال درگیری میان رژیم اشغالگر صهیونیستی و ایران وجود داشت از این گنبد آهنین به عنوان سپر مطمئن در برابر حملات موشکی یاد می‌‌کردند که این شکست نشان داد آنها حتی توان مقابله با غزه را هم ندارند.

کاظم زاده ادامه داد: در جریان جنگ ۸ روزه غزه ناکارآمدی سیستم گنبد آهنین به اثبات رسید و این امر سبب بدبینی صهیونیست‌ها به رژیم جعلی صهیونیستی و باراک شد، از همین رو باراک قبل از اینکه با اعتراضات گسترده صهیونیست ها رو به رو شود، از صحنه سیاست کنار رفت.

این کارشناس مسائل بین الملل خاطر نشان کرد: شکستی که در جریان جنگ ۸ روزه غزه به رژیم غاصب صهیونیستی تحمیل شد آثار مثبتی بر روند صلح در منطقه داشته و این رژیم جعلی را بیش از قبل منزوی خواهد کرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.