بارشها همچنان در ادامه دارد

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

مدیرکل پیش بینی وضع هوای کشور گفت: افزایش ابر،وزش باد، بارش باران در شمال غرب، سواحل دریای خزر، دامنه های زاگرس و البرز، نواحی مرکزی، جنوب، شمال شرق و شرق ادامه می یابد.

عبدالرضا امیدوار مدیرکل پیش بینی وضع هوای کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت: براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز همچنان افزایش ابر، وزش باد، بارش باران در شمال غرب، سواحل دریای خزر، دامنه های زاگرس و البرز، نواحی مرکزی، جنوب، شمال شرق و شرق ادامه می یابد.

امیدوار تصریح کرد: از فردا بارشها iبه نیمه شزقی و سواحل دریای خزر محدود می شود و لازم بذکر است در مناطق مرتفع و سردسیر بارشها iبه صورت برف خواهد بود.

وی افزود: این سامانه بارشی روز جمعه از شرق کشور خارج خواهد شد که ازبعد از ظهر این روز آسمان در اغلب نقاط کشور صاف خواهد بود.

امروز شدت بارشها در مناطق جنوبی، سواحل شمالی، شمال شرق و شرق خواهد بود و فردا شدت بارشها در سواحل خزر بویژه سواحل شرقی خواهد بود همچنین دریای خزر و خلیج فارس iبه سبب وزش باد شدید مواج خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی وضع هوای کشور افزود: امروز استانهای واقع در سواحل شمالی از جمله مازندران و گلستان و فردا علاوه براین استانها خراسان شمالی و خراسان جنوبی و کرمان نیر رگبار و رعدو برق و وزش باد خواهند داشت.

امیدوار وضعیت آب و هوای استانهای تهران و البرز را اینگونه پیش بینی کرد: وضعیت آب و هوای استانهای تهران و البرز امروز رگبارو رعدو برق همراه با بارش باران و گاهی تگرگ و در ارتفاعات بارش برف و وزش باد پیش بینی می شود./س


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.