بارش ۱۵ سانتی متری برف در خلخال

بارش برف پاییزی در ارتفاعات و مناطق کوهستانی شهرستان خلخال در استان اردبیل بویژه در گردنه الماس در محور خلخال به اسالم به ۱۵ سانتی متر رسید.

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز، به نقل از مهر، بارش برف در جنوب استان اردبیل آغاز شد و در مناطق شهری به صورت باران و در ارتفاعات به صورت برف بود بطوریکه ارتفاع برف در گردنه کوهستانی الماس در محور خلخال به اسالم به ۱۵ سانتی متر رسید.
معاون اداره راه و شهرسازی خلخال در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تداوم بارش در این شهرستان گفت: تردد در محورهای کوهستانی خلخال با زنجیرچرخ میسر است.
 
یوسف فریادی افزود: رانندگانی که قصد تردد در محور خلخال به اسالم و خلخال – پونل را دارند حتما خودروی خود را به زنجیر چرخ و وسایل گرمازا و سوخت کافی مجهز کنند.
 
شهرستان خلخال برای ارتباط با استان گیلان دو محور خلخال به پونل و جاده قدیم خلخال به اسالم را در اختیار دارد که تردد رانندگان از این مسیرها به سبب شرایط کوهستانی بویژه در فصل بارش با مشکلاتی همراه است. علاوه بر این محور خلخال اسالم در بسیاری از مواقع بارش برف مسدود می گردد.
 
معاون اداره راه و شهرسازی خلخال با بیان اینکه راهدارخانه گردنه الماس از ۱۰ روز پیش تجهیز و آماده ارائه خدمات می باشد، یادآورشد: امداد رسانی و بازگشایی محورها در اولویت برنامه راهداران مستقر در این محور است.
 
وی با تاکید بر ضرورت حضور نیروهای راهداری، پلیس راه و امداد نجات هلال احمر در این دو محور تاکید کرد: گردنه الماس هم اکنون باز بوده و تردد در این مسیر با استفاده از زنجیر چرخ امکان پذیر است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.