بار سنگین آرمیتا در آغوش روحانی+عکس

فروردین ۱۴۰۳

نشست رسانه‌ای رئیس‌جمهور با اصحاب رسانه امروز برگزار شد که حاشیه‌هایی را نیز به همراه داشت.

نشست رسانه‌ای رئیس‌جمهور با اصحاب رسانه امروز برگزار شد که حاشیه‌هایی را نیز به همراه داشت.

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز،  گفت‌وگوی حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور با اصحاب رسانه صبح امروز در مقابل دفتر ریاست‌جمهوری برگزار شد. این نشست حاشیه‌هایی را نیز به همراه داشت که به بعضی از آنها اشاره می‌شود:

** پس از اعلام نشست خبری رئیس‌جمهور از سوی روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری، خبرنگاران و عکاسان رسانه‌ای از حدود ساعت ۹ صبح در مقر شهید مطهری حاضر شده بودند که البته به مرور نیز خبرنگاران رسانه‌های خارجی و روزنامه‌های داخلی نیز به مقر آمدند تا در نشست مطبوعاتی رئیس‌جمهور حضور یابند.

** برخلاف تصور اکثر خبرنگاران و رسانه‌ها این نشست به صورت یکطرفه و در دفتر روحانی برگزار شد.

** محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌جمهور، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور، علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی، حجت‌الاسلام شهیدی محلاتی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حسین فریدون دستیار ویژه رئیس‌جمهور، حسام‌الدین آشنا و محمدرضا صادق از مشاوران رئیس‌جمهور، روحانی را در این گفت‌وگو همراهی می‌کردند.

** رئیس‌جمهور در این گفت‌وگو به بخشی از سخنان رئیس‌جمهور و وزیرخارجه آمریکا پاسخ داد و اظهارات مقامات آمریکایی مبنی بر اینکه ایران را از رسیدن به سلاح هسته‌ای منع کردیم را جوک تاریخی دانست.

** رئیس‌جمهور همچنین از راهنمایی‌های مقام معظم رهبری، حمایت مردم و مجلس قدردانی کرد.

** حضور خانواده شهدای هسته‌ای از جمله شهید شهریاری، شهید علی‌محمدی، شهید رضایی‌نژاد و شهید قشقاوی از دیگر حاشیه‌های گفت‌وگوی رئیس‌جمهور با خبرنگاران رسانه‌های گروهی بود که در پایان سخنان روحانی نیز با رئیس‌جمهور عکس یادگاری گرفتند.

** حضور اسحاق جهانگیری در حیاط دفتر رئیس‌جمهور نیز سبب شد خبرنگاران به سمت وی بروند و سوالاتی را پیرامون مذاکرات هسته‌ای از وی بپرسند که جهانگیری در پاسخ به خبرنگاران گفت: الان رئیس‌جمهور قاطعانه پاسخ همه را خواهند داد.

** رئیس‌جمهور در پایان گفت‌وگویش با رسانه‌ها خانواده شهدای هسته‌ای را نزد خود فراخواند و با اهدای لوحی از آنها تقدیر کرد و گفت: حقیقتا کار بزرگ را این عزیزان انجام دادند که عزیزان خود را در این راه از دست دادند.

** همچنین رئیس‌جمهور روحانی آرمیتا دختر خردسال شهید رضایی‌نژاد را در حالی که کوله‌پشتی مدرسه روی دوشش بود، در آغوش گرفت و بوسید. کوله پشتی روی دوش آرمیتا وی را سنگین کرده بود و همین سبب شد که بلند کردن و در آغوش گرفتن وی در ابتدا کمی مشکل شود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.