بازار داغ رمان رضا امیرخانی در نمایشگاه کتاب

با عرضه ۳ هزار نسخه از چاپ نخست رمان «قیدار» از سوی نشر افق در نمایشگاه کتاب، از فروش تازه‌ترین اثر رضا امیرخانی استقبال شد.

 تازه‌ترین رمان رضا امیرخانی با عنوان «قیدار» از عصر روز پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت و همزمان با دومین روز از نمایشگاه بین‌المللی کتاب در غرفه نشر افق ارائه شده است.

قیدار در شمارگان ۳ هزار نسخه، ۲۹۶ صفحه، ۷۱ هزار کلمه و با قیمت ۹ هزار تومان ارائه شده است و بنا بر اعلام مسئول غرفه افق درنمایشگاه کتاب با استقبال قابل توجهی از سوی مخاطبان روبرو شده است.

همچنین رضا امیرخانی نیز به منظور معرفی کتاب خود، هفته آینده و به ترتیب در روزهای شنبه ۱۶ اردیبهشت، دوشنبه ۱۸ اردیبهشت و چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت در غرفه نشر افق واقع در سالن ۵ شبستان حضور خواهد داشت.

داستان قیدار درباره یک گاراژدار تهرانی در دهه ۵۰ شمسی است که نام او و کامیون‌هایش در تمام جاده‌های ایران و میان رانندگان شناخته شده است. از سوی دیگر مرام و مسلک رفتاری قیدار نیز در میان تمام افرادی که با او در ارتباط هستند به نوعی زبانزد است، اما در طول داستان با مجموعه وقایعی که برای وی رخ می‌دهد، قیدار به سمت نوعی تکامل و بازتعریف از خود دست پیدا می‌کند.

ارمیا، من او، از به، بیوتن، ناصر ارمنی، جانستان کابلستان، داستان سیستان و نفحات نفت، شاخص‌ترین کارهای رضا امیرخانی از اواخر دهه ۷۰ تاکنون است.

۵۷۵۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.