بازار سرمایه محل امن تامین مالی بنگاه ها است

دوشنبه ۲۲ خرداد – ۰۲:۳۷:۱۵ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

مدیر عامل هلدینگ توسعه صنعتی امید؛

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- بازار سرمایه منبع قابل اتکایی برای تامین مالی کلیه بنگاه های اقتصادی است.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، محمد علی احمد زاد اصل، مدیر عامل هلدینگ توسعه صنعتی امید درخصوص نقش بازار سرمایه در تامین مالی بنگاه های اقتصادی گفت: بازار سرمایه محل تامین مالی بنگاه های اقتصادی است و منبع قابل اتکایی برای تامین مالی کلیه بنگاه های اقتصادی و شرکت های بورسی است.
وی معتقد است امن ترین و با صرفه ترین روش برای تامین مالی بنگاه های اقتصادی ،بازار سرمایه است.
به گفته این کارشناس بازار سرمایه در بانک ها به دلیل اینکه منابع به صورت تکلیفی پرداخت می شود، تامین مالی بیشتری انجام می شود و بنگاه ها تمایل دارند از طریق بازار پول اقدام به تامین مالی کنند اما تلاش های اخیر در هدایت تامین مالی به سمت بازار سرمایه باعث شده این بازار به یکی از اهداف اصلی خود که تامین مالی است نزدیک تر شود.
وی با اشاره به اینکه هنوز تمامی شرکت های سهامی عام وارد بازار سرمایه نشده اند، گفت: با ورود همه شرکت های سهامی عام به بازار سرمایه و عمیق تر شدن این بازار، نقش بازار سرمایه نیز در تامین مالی شرکتها پررنگ تر خواهد شد.
احمد زاد اصل معتقد است در حال حاضر نیز با توجه به فرهنگ سازی مستمر و صحیح ارکان بازار سرمایه ، نگاه بنگاه ها برای تامین مالی به بازار سرمایه معطوف شده است و با مرور زمان شرکت ها برای تامین مالی بیشتر از بانک ها به سمت بازار سرمایه حرکت می کنند.
 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۱۱۴۳۷۱۵۱۵۶


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.