بازار پررونق خودروهای لندرُوِر

۲۹خردادماه،

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ممتازنیوز به نقل از خبرآنلاین، لندرُوِر متعلق به گروه تاتا قصد دارد تا پایان دهۀ جاری ۷۵۰٫۰۰۰ عدد خودرو و پس از آن سالیانه یک میلیون خودرو روانۀ بازار کند. لیندسی دافیلد، رییس گروه لندرُوِر کانادا می‌گوید: با فروش ۱ میلیون خودروی لوکس در ردۀ بزرگترین تولیدکنندگان خودرو قرار خواهیم گرفت.

گفتنی است بازار اتومبیل‌های آلمانی و ژاپنی در مقیاس جهانی در وضعیت بهتری قرار دارد. گروه بی‌ام‌وه در سال ۲۰۱۲، ۱٫۸۴ میلیون خودرو به فروش رساند. آاودی(از گروه فولکس واگن) ۱٫۴ میلیون و مرسدس بنز نیز ۱٫۴۲ میلیون عدد خودرو فروختند. جگوار لندرُوِر در سال مالی ۲۰۱۲-۲۰۲۴ نیز شاهد افزایش ۲۲% در میزان فروش خود بود و آن را به ۳۷۴٫۶۳۶ عدد رساند.

جگوار لندرُوِر فروش خود را در چین-اولین بازارش ۴۸%(۷۷٫۰۰۰عدد)، در کشورهای حوزۀ اقیانوس آرام ۲۷%، در انگلستان ۲۰% و در سایر کشورهای اروپایی تا ۱۸% افزایش داده است.

سود عملیاتی گروه جگوار لندرُوِر نیز با افزایش ۱۹% رقم ۲٫۸ میلیارد یورو را نشان می‌دهد که با احتساب پیشرفت در فعالیت‌های عملیاتی این گروه از بی‌ام‌وه و آاوی دی پیشی گرفته است.

در مدل‌های تازه جگوار لندرُوِر دیگر از طول بسیار آن خبری نیست. مدل‌های تازه لندرُوِر که در ژانویه رونمایی شد، ظریف‌تر است. لندرُوِرهای اسپورت که قرار است در ماههای آینده عرضه شود نیز کوچکتر و دارای اتاق‌های کاملا متفاوت است.

ماخذ:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.