بازار گوشت مرغ به زودی متعادل می شود

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان تهران، گفت :عرضه نامحدود مرغ منجمد در نمایشگاههای عرضه مستقیم و مرغ گرم در ۱۶۰ میدان میوه وتره بارشهر تهران ادامه دارد.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران ،یداله صادقی در مصاحبه با رادیو اقتصاد افزود : این نمایشگاه ها تا فردا – ششم مرداد- ادامه دارد و تلاش می کنیم از ظرفیت خرده فروشی ها نیز استفاده کنیم و گوشت مرغ منجمد هم با قیمت هر کیلوگرم  ۴۴۰۰ تومان در نمایشگاه های عرضه مستقیم از ۱۰ صبح تا ۱۱ شب عرضه می شود.

صادقی اظهار داشت : تا زمانی که مردم مراجعه کنند مرغ به آنها داده می‌شد و مرغ گرم در میادین میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای بدون محدودیت عرضه می شود.
وی در باره ازدحام روزهای نخست برای تهیه گوشت مرغ گفت : روزهای اول نمایشگاه مرغ گرم را با قیمت ۴۶۵۰ تومان توزیع می‌کردیم اما چون ازدحام زیاد بود احتمال خرابی مرغ وجود داشت که به سازمان میادین میوه و تره بار هم منتقل کردیم.
وی همچنین از افزایش جوجه ریزی در واحدهای تولید گوشت مرغ خبر داد و گفت : ظرفیت این جوجه ریزی ها بیشتر از نیاز بازار است و بزودی به تعادل می رسیم و البته از واردات گوشت مرغ هم کمک می گیریم.
صادقی گفت : گوشت وارداتی کیفیت ، سلامت و بهداشت مورد انتظار را دارد و با حضور نیروهای دامپزشکی کشور در کشورهای مبدا واردات ذبح شرعی می شود و
پس از قرنطینه و کنترل بهداشتی ، عرضه می کنیم.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان تهران تاکید کرد عمده کالاهای عرضه شده در نمایشگاه ها تولید داخلی است ، اما اگر تولید کافی نباشد از واردات هم استفاده می کنیم تا کالاهای پرتقاضای مردم در ماه مبارک رمضان با اطمینان تامین شود و مرغ منجمد هم از ترکیه وارد شده است.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.