بازبینی جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد آغاز می‌شود/آثار برگزیده اجرای عمومی می‌شوند

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

دبیر همایش سراسری تئاتر بچه‌های مسجد از برگزاری این جشنواره در دو بخش پاییز سال جاری خبر داد.

محمدرضا عطایی‌فر دبیر همایش سراسری تئاتر بچه‌های مسجد در گفتگو با هنرآنلاین بیان کرد: جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد با رفع مشکلات مالی پاییز سال جاری برگزار ‌می‌شود تاریخ دقیق برگزاری این جشنواره در جلسه هفته آینده مشخص می‌شود.

دبیر اجرایی جشنواره بچه‌های مسجد بیان کرد: بازبینی گروه‏ها از اواسط ماه آینده آغاز می‌شود و موضوعاتی مرتبط با فضائل دینی و حتی مسائل اجتماعی مرتبط با دین مد نظر ما است.

عطایی فر عنوان کرد: نمایش‌های برتر در جشنواره‌ای پاییز در حوزه هنری اجرا می‌روند و سه نمایش برگزیده این جشنواره در حوزه هنری اجرای عمومی می‌شوند و در نظر داریم با توافق و ئمذاکره با آقای رحمت امینی یک نمایش هم به جشنواره تئاتر سوره ماه شرکت کند.

وی بیان کرد: این جشنواره در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی برگزار می‌شود و هدف ما نگاه خلاقانه گروه‌ها به تئاتر بوده نه نگاه به تکنیک‌های تئاتری و دوستی بچه‎های مسجد با هنرمندان تئاتر است، به وجود آوردن نمایش‌های خلاق و ناب بچه‌های مسجد هدف ما است که همکاری ارگان‌های مرتبط در این عرصه نیاز است.

عطایی فر گفت: برگزاری این جشنواره تنها آشتی بین فضای هنری و بچه‌های فرهنگی و هنری مساجد بوده و قصد ما اجرای اجرای نمایش‌های حرفه‌ای نیست.این همایش نیز تولیدمحور خواهد بود و در روند آن سعی خواهیم کرد با مشارکت گروه‌های علاقه‌مند از فعالان مساجد، اعضای گروه‌های بسیج مساجد و… با برگزاری کارگاه‌هایی به تولید آثار نمایشی نوعاً دینی و ارزشی بپردازیم.

انتهای پیام/۵۴/۵۳
 


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.