بازتاب حرکت کلاه‌کج در رسانه‏های اروپایی

پرتاب اشتباه و ناخواسته یک نارنجک توسط هافبک سپاهان به سمت داوران بازی بازتاب زیادی در رسانه های اروپایی از جمله ال اکیپ فرانسه و آس اسپانیا داشته است.

به گزارش نامه، در جریان دیدار سپاهان برابر الاهلی عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ، بازیکن سپاهان ناخواسته با پرتاب نارنجک نزدیک داور و کمک داور هنگ‌کنگی باعث قطع بازی شد.

در نیمه دوم بازی بازیکن الاهلی قصد زدن ضربه کرنر داشت که تماشاگران اشیای مختلفی به سمت وی پرتاب کردند تا کمک داور پس از ضربه کرنر بازی دستور به توقف بازی داده و داور را در جریان این اتفاق قرار دهد.

زمانی که داور به کنار زمین رفت تا وضعیت را بررسی کند، عادل کلاه کج هافبک سپاهان یک شی که داخل زمین افتاده بود را به بیرون پرتاب کرد در حالی که نمی دانست شی مذکور یک نارنجک دست ساز عمل نکرده است که توسط تماشاگران به داخل زمین پرتاب شده بود.

کلاه کج ناخواسته این نارنجک را بیخ گوش داوران منفجر کرد تا داوران فرار را بر قرار ترجیح داده و بازی برای دقایقی متوقف شود.

در همین رابطه آس اسپانیا با قراردادن فیلم این ماجرا توضیحی مشابه درباره آن نوشته و آورده است: هر چند بازیکن ایرانی تیم سپاهان جسم داخل چمن را با یک سنگ اشتباه گرفت اما پرتاب آن به سمت جایی که داوران حضور داشتند، باعث دردسر او شد و انفجار این نارنجک داوران و ناظر بازی را به شدت ترساند.

اکیپ فرانسه نیز همین فایل تصویری را منتشر کرده و اشاره ای به ناهنجاری ها بین هواداران تیم های باشگاهی قاره آسیا داشته است.


Tabnak.IR | تابناک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.