بازتاب حمله فیس‌بوکی به مسی در مجله ال‌موندو

لیونل مسی

روزنامه «ال‌موندو» در گزارشی به بررسی حمله هواداران ایرانی به حمله صفحه اجتماعی لیونل مسی پرداختند.

پس از همگروهی آرژانتین با ایران در جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل عده‌ای از هواداران ایرانی در اقدامی ناپسند با حمله به صفحه شخصی لیونل مسی در شبکه فیس بوک اقدام به توهین به فوق ستاره فوتبال جهان کردند.

حرکت ناپسند برخی از هواداران ایرانی بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های خارجی داشت. روزنامه‌ “ال‌موندو” یکی از روزنامه‌های معتبر اسپانیایی در گزارشی اعلام کرد که هواداران ایرانی با حمله به صفحه شخصی مسی جملات نه چندان ناپسندی را به این بازیکن نسبت دادند.

این روزنامه‌ نوشته است: مسی در زبان فارسی نام یک فلز است که ارزش زیادی ندارد و به همین خاطر هواداران ایرانی با استفاده از تشابه نام مسی با یک فلز به توهین به این بازیکن پرداختند.

بعضی دیگر از رسانه‌های آلمانی نظیر اسپورت و اشپیگل و اسپانیایی با استناد در گزارشی جداگانه به حمله برخی از ایرانی‌ها به صفحه لیونل مسی در فیس‌بوک پرداختند.

The post بازتاب حمله فیس‌بوکی به مسی در مجله ال‌موندو appeared first on مجله ابرتازه ها.

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. حسین شاکری:

    اولن حق دارن که هر چی میخوان بکن. دوما راسته که میگن هر چیزی لیاقت میخواد.ما لیاقت اینو نداشتیم که از بازی همچین ستاره ای برابر تیم ملیمون لذت ببریم.اون دسته از انسانهایی که این پیامهای زشت و ناپسند رو برای اقای مسی فرستادن باید از شرم این حرکتشون اب بشن و برن تو زمین.من به عنوان یک ایرانی پیام عذرخواهی خودم رو از طرف مردم ایران برای ستاره بزرگ فوتبال جهان فرستادم.امیدوارم دوستان اینحرکت رو پیش ببرن تا اگه اقای مسی اون پیامها رو مشاهده کرد متوجه بشن که اون ادمایی که پیامهای ناپسند براش فرستادن از فوتبال فقط متوجه گردی توپش شدن.

  2. یه دوست:

    متاسفم برای همه ایرانی های بی فرهنگ و نادون .

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.