بازتاب مسابقات کشتی ایران و آمریکا

۲۴اردیبهشت،

پایگاه اطلاع رسانی انجمن بین المللی خبرنگاران ورزشی با اشاره به سفر تیم کشتی ایران به آمریکا نوشت: ایران و آمریکا به رغم اختلافات دیپلماتیک ، برای حفظ کشتی در المپیک متحد می شوند.

پایگاه اطلاع رسانی این انجمن روز سه شنبه اضافه کرد: سعی دو کشور ایران و آمریکا این است که به همراه روسیه یکی از قویترین تیم های کشتی جهان بتوانند در مسابقات بین المللی نیویورک به موضع واحدی برای حفظ کشتی در بازیهای المپیک ۲۰۲۰ میلادی دست یابند.

انجمن بین المللی خبرنگاران ورزشی افزود: در مسابقات بین المللی کشتی آزاد نیویورک که از ۱۵ ماه جاری میلادی در سالن ‘گراند سنترال’ نیویورک زیر نظر فدراسیون بین المللی کشتی برگزار می گردد، تعدادی از بارزترین چهره های کشتی ایران ، روسیه و آمریکا حضور دارند.

تیم ایران با هفت کشتی گیردراین رقابت ها شرکت کرده است که حسن رحیمی در وزن۵۵ کیلوگرم ،مسعود اسماعیل پور در وزن ۶۰ کیلوگرم ، مهدی تقوی در ورزش ۶۶ کیلوگرم ، حسن طهماسبی در ورزش ۷۴ کیلوگرم ، احسان لشگری در وزن ۸۴ کیلوگرم ، حامد تاتاری در وزن ۹۶ کیلوگرم ، خلیل قاسمی در وزن قاسمی در وزن ۹۶ کیلوگرم برای ایران کشتی می گیرند.

همچنین تعدادی ازقهرمانان سابق ایران از جمله رسول خادم ، علیرضا رضایی ، غلامرضا محمدی ، محمد طلائی و رضا لایق ، تیم کشتی آزاد ایران را در سفر به نیویورک همراهی کرده اند.

انجمن بین المللی خبرنگاران ورزشی اضافه کرد: برگزاری مسابقات نیویورک ، بهترین فرصت تاریخی برای همبستگی و رسیدن به یک موضع واحد جهت حفظ کشتی در بازیهای المپیک است. 

ایرنا 


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.