بازدید بت‌شکن ازشعب بانک اقتصادنوین

۰۷م اسفند ،

بینا- مدیرعامل بانک اقتصادنوین با حضور سرزده در پنج شعبه این بانک از نزدیک با روند ارایه خدمت کارکنان این بانک به مشتریان آگاه شد.
به گزارش بینا، این بازدیدها با هدف رسیدگی و پیگیری آنی مشکلات و مسایل شعب تا حصول نتیجه با توجه به ایام پایانی سال برگزار شد.
دکتر محمدهاشم بت‌شکن مدیرعامل بانک اقتصادنوین در حاشیه این دیدارها با اشاره به اینکه مشتری‌مداری استراتژی تغییر ناپذیر بانک اقتصادنوین است گفت: مشتری‌مداری در صدر برنامه‌ریزی‌های بانک قرار دارد و هر طرح و برنامه‌ای که در بانک اجرا می‌شود در راستای تحقق این هدف است.
وی با اشاره به اهمیت پیگیری کارکنان این بانک برای حصول نتیجه خواسته‌های منطقی و قانونی مشتریان گفت: اقتصادنوین در طی سال‌های قبل تلاش کرده با ارایه خدمات مدرن و تازه بهترین خدمات را با کیفیت مطلوب به مشتریان ارایه کند که در این راستا تخصصی سازی خدمات برای اولین بار در نظام بانکی توسط بانک اقتصادنوین پیاده‌سازی و اجرا شد که بررسی‌ها نشان می‌دهد این خدمات به شدت مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.
دکتر بت‌شکن گفت: علاوه بر این اقتصادنوین برای اولین بار در تاریخ بانکداری کشور اولین “کلان شعبه” بانکی را راه‌اندازی کرده که از طریق این مکان شش خدمت تخصصی شامل بانکداری خرد، بانکداری شرکتی، خدمات بین‌الملل، بانکداری اختصاصی، خدمات بانکداری الکترونیکی و سلف سرویس بانکی به مشتریان ارایه می‌شود ضمن اینکه تعدادی از شرکت‌های وابسته به بانک نیز از طریق کلان شعبه خدمات خود را به مشتریان ارایه می‌کند.
وی در ادامه نیروی انسانی را سرمایه اصلی بانک و مزیت رقابتی این بانک اعلام دانست و گفت: در کنار این اقدامات بانک اقتصادنوین توانسته با به کارگیری نیروی‌های متعهد و کاردان بهترین فضا را برای ارایه خدمات به مشتریان فراهم کند.
لازم به ذکر است شعبه میدان مادر، میرداماد، دروس، هفت تیر و حافظ پنج شعبه‌ای بودن که توسط مدیرعامل بانک اقتصادنوین به صورت سرزده مورد بازدید قرار گرفتند.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.