بازدید میران بانک ملی از مناطق زلزله زده

بینا- حسین زاده عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با حضور در مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی و با همراهی آقایان علینجاتی و کریمی روسای ادارات امور شعب استان های آذربایجان شرقی و اردبیل، از مناطق زلزله زده (اهر، ورزقان و هریس) بازدید کردند.
به گزارش بینا، حسین زاده در جمع گروهی از مردم این شهر ها، ضمن ابلاغ تسلیت ، تأثر، تألم و همدردی مدیر عامل و اعضای هیات مدیره و کارکنان بانک ملی ایران اظهار داشت: کارکنان بانک ملی ایران در سراسر کشور خود را شریک غم مردم مصیبت دیده و زلزله زده استان آذربایجان شرقی دانسته و مسلماً هر مساعدت و کمکی که از دستشان برآید دریغ نخواهند کرد.
وی ضمن اعلام یاری رسانی کارکنان بانک ملی ایران علاوه بر کمک های غیرنقدی افزود: کارکنان صدیق بانک ملی ایران قصد دارند به طور داوطلبانه یک یا چند روز از حقوق خود را به آسیب دیدگان زلزله اخیر اختصاص دهند تا بتوانند از این طریق سهم اندکی در این مشارکت عمومی داشته باشند.
حسین زاده ابراز امیدواری کرد که با یاری خداوند بزرگ و همیاری هموطنان دلسوز ، مصیبت دیدگان بتوانند از این آزمون الهی سرفراز عبور کنند. عضو هیات مدیره به اتفاق روسای ادارات امور شعب استان های آذربایجان شرقی و اردبیل از شعب بانک ملی ایران مستقر در مناطق زلزله زده بازدید کرده و با همکاران شاغل در این مناطق دیدار و گفت و گو کرد.
وی در این دیدارها ضمن دلجویی از همکاران ، روحیه بالای آنان را ستوده و برایشان از خداوند بزرگ صبر و استقامت مسئلت نمود و خطاب به این همکاران بیان داشت: باید به آینده امیدوار بود چراکه زندگی همچنان ادامه خواهد داشت.
حسین زاده در این سفر دستورات لازم برای به کارگیری هر چه بیشتر توان و امکانات بانک ملی ایران برای خدمات¬رسانی و امداد به آسیب دیدگان صادر و بر این مهم تاکید کردند.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.