بازدید هوایی رییس جمهور از خط آهن گرگان – اینچه برون

رییس‌جمهور با پرواز بر فراز مسیر خط آهن گرگان – اینچه برون، از این خط آهن و نحوه و مراحل احداث آن بازدید کرد.

به گزارش سرویس سیاسی برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، دکتر محمود احمدی‌نژاد که صبح امروز (دوشنبه) به منظور افتتاح چند پروژه عمرانی به گلستان سفر کرده است، از مسیر و مراحل احداث قطعه ۸۰ کیلومتری خط آهن سراسری شمال – جنوب که خط آهن کشورهای قزاقستان و ترکمنستان را به ایران پیوند داده و به خلیج فارس و آبهای آزاد جنوب کشور متصل خواهد کرد به صورت هوایی بازدید کرد .

خط آهن سراسری شمال – جنوب که احداث آن از چند سال قبل مورد توافق دولت های ایران ، ترکمنستان و قزاقستان قرار گرفته و مراحل احداث آن به سرعت در حال انجام است نقش بسزایی در توسعه و ارتقاء بهره وری کریدور حمل و نقل شمال – جنوب خواهد داشت .

ساخت قطعه گرگان – اینچه برون اسفندماه سال گذشته ، آغاز شده و قرار است با هزینه ای در حدود ۱۳۰ میلیارد تومان در مدت ۶ ماه به پایان برسد.

رییس جمهور در کیلومتر ۲۴ این پروژه حضور یافت و با توضیحات دست اندرکاران در جریان جزئیات احداث و چگونگی پیشرفت کارها قرار گرفت.

دکتر احمدی نژاد همچنین با حضور در جمع کارگران و کارکنان این بخش از پروژه به صورت رو در رو با آنها به گفتگو پرداخت و از زحمات و تلاش های آنان در مسیر ساختن و آبادانی ایران اسلامی قدردانی کرد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.