بازسازی بیش از ۱۱ هزار واحد مسکن در بافت فرسوده خوزستان

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران وبهسازی شهری ایران گفت: تا کنون در این استان۳ هزارو ۳۹۱ واحد مسکونی دربافت های فرسوده تخریب و بجای آن ۱۱ هزراو ۵۸۴ واحد مسکونی بنا شده است .

مجید کیان پور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران  اظهارداشت : امسال بافت های فرسوده شهری خوزستان با مشارکت مردم و بخش خصوصی نوسازی می گردد

معاون وزیر راه و شهر سازی و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران با اشاره به اینکه ۵ هزار و ۵۸۱ هکتار بافت فرسوده مصوب در سطح استان خوزستان شناسایی شده است ،گفت : تاکنون مطالعات تهیه طرح بهسازی و نوسازی بافت فرسوده شهرهای اهواز ( محدوده مرکزی ۳۰۰ هکتاری ) شناسایی شده است.

وی ادامه داد: شهرهای اهواز عبارت است از اندیمشک ، آبادان ، شوشتر ، خرمشهر و ماهشهر به مساحت به میزان یک هزارو ۶۷۳ هکتار تهیه به تصویب کمیسیون ماده ۵ استان رسیده است .

کیان پور با اشاره به اینکه با تخریب هر واحد مسکونی در بافت های فرسوده ۲/۳ واحد ساخته می گردد افزود : تا کنون در این استان۳ هزارو ۳۹۱ واحد مسکونی دربافت های فرسوده تخریب و بجای آن ۱۱ هزراو ۵۸۴ واحد مسکونی بنا گردیده است .

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران وبهسازی شهری ایران در ادامه خاطر نشان کرد: مطالعات تهیه طرح بافت فرسوده شرق شهر اهواز به مساحت ۹۳۸ هکتار و مسجد سلیمان با مساحت ۶۸۴ هکتار با پیشرفت بالغ بر ۳۵درصد در دست تهیه است.

وی تصریح کرد : امسال بافت های فرسوده شهری خوزستان با مشارکت مردم و بخش خصوصی نوسازی می گردد


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.