بازسازی معروف‌ترین عکس‌های دنیا با قطعات لگو + تصویر

۶ م دیماه ،

˝لگوها˝، قطعات اسباب بازی پلاستیکی می باشند که به صورت آجرهای رنگارنگ و کوچک تهیه ‌شده و با اتصال به هم قابلیت ساخت اجسام گوناگون را دارند.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، لگوها در دنیا آنقدر محبوب می باشند که طرفدارانش را وادار کنند دست به ابتکارات خلاقانه بزنند. این‌بار کاراکترهای لگویی جای شخصیت‌های سرشناس عکس‌های قدیمی جاسازی شدند.

بنابر این گزارش، آثار “مایک استیمسن” که با عنوان “کلاسیک‌ها و لگو” به نمایش گذاشته شده بقدری تاثیرگذار می باشند که بعضی از این تصاویر جذاب‌تر از نمونه اصلی آنها به نظر می‌رسند.

در میان آثار این هنرمند بریتانیایی می‌توان بازسازی تصاویری همچون؛ معروف کارگران در حال صرف ناهار روی تیرآهن‌های برج در دست ساخت “امپایر استیت”، نبرد نرماندی، مرد معترض چینی که در میدان “تیان آن من” و… را ملاحظه کرد.

“لگو” اولین بار به وسیله نجار دانمارکی به نام “اوله کیرک کریستیانس” در سال ۱۹۳۲ میلادی آجره‌های لگو به شکل امروزی طراحی شد. واژه lego برگرفته از کلمه leg godt به معنی خوب بازی کردن است. این کلمه به معنی گردآوری و خو جفت کردن هم هست. قطعات لگو با دقت بسیار بالا و با خطایی در حد کمتر از ۲ میکرومتر تولید می‌شوند به طوریکه لگوی تولید شده در سال ۱۹۶۳ میلادی با لگویی که امسال تولید می‌شود، جفت می‌شوند. 


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.