بازنشستگان کشوری وام ضروری می گیرند

۲۴م آذر ،

بازنشستگان کشوری وام ضروری می گیرند | چاپ |
شنبه ۲۵ آذر ساعت ۰۰:۰۷

بینا- مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: ۶۰ هزار بازنشسته کشوری واجد شرایط براساس ضوابط و شرایط اعلام شده وام ضروری دریافت می کنند.
به گزارش بینا، ایراندخت عطاریان گفت: صندوق بازنشستگی کشوری در راستای کمک به بازنشستگان و ارتقای معشیت اقتصادی آنان با حمایت دولت تسهیلاتی را در قالب پرداخت وام بانکی برای بازنشستگان کشوری در نظر گرفته است .
وی افزود: امسال نیز با حمایت دولت مبلغ ۷۵ میلیارد تومان برای پرداخت وام ضروری به بازنشستگان کشوری اختصاص داده شده که پیش بینی می گردد با این اعتبار نزدیک به ۶۰ هزار بازنشسته وام ضروری دریافت کنند.
عطاریان با اشاره به مهلت یکماه برای ثبت نام وام ضروری برای بازنشستگان اظهار داشت: ثبت نام وام ضروری از بیست و یکم آبان ماه آغاز و تا ۲۱ آذر ماه جاری ادامه داشت که بر اساس آمار ارائه شده حدود ۲۷۰ هزار نفر در سامانه صندوق بازنشستگی کشوری ثبت نام کرده اند.
وی افزود: از آنجایی که اعتبار اختصاص داده شده برای وام ضروری بازنشستگان مشخص است و تعداد متقاضیان بیشتر از میزان اعتبار است پرداخت وام به بازنشستگان ثبت نام شده از طریق سیستم مکانیزه قرعه کشی و برندگان انتخاب خواهند شد.
به گفته مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری، میزان وام حداکثر ۵/۱ میلیون تومان است و اقساط آن ۳۶ ماهه با سود کارمزد ۴ درصد است.
عطاریان تاکید کرد پیش بینی می‌شود با آماده شدن سهمیه هر استان، قرعه کشی وام ضروری اواخر این هفته صورت ‌گیرد.
وی افزود: پرداخت وام ضروری به بازنشستگان کشوری با هدف بهبود معیشت و کاهش هزینه های اقتصادی آنان صورت می گیرد.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.