بازیابی یک خاطره در شبکه چهار بعد از ۳۰ سال

جام جم آنلاین: صاحب عکسی که روزهای جنگ با سربند یا ثارالله در حال خداحافظی با خانواده اش در اتوبوس های اعزامی به جبهه بود، بعد از دیدن عکس خودش در دکور برنامه «روایت» به شبکه چهار آمد تا به بهانه این عکس، خاطرات ۲۷ سال گذشته اش زنده شود.

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، ویژه برنامه “روایت” با اجرای بیژن نوباوه وطن که به مدت ۶ شب به روایت خاطرات و رویدادهای هشت سال دفاع مقدس می پرداخت، عکسی را در دکور برنامه گذاشته بود که صاحب عکس آن با دیدن این برنامه، پیدا شد.

محمدرضا رضایی که در مهر ماه سال ۶۴ از سوی کمیته انقلاب اسلامی به جبهه اعزام شده بود، در این عکس در حال خداحافظی با خانواده اش بود که سوژه عکاسان شد و بعد از گذشت ۲۷ سال عکسش را در برنامه تلویزیونی «روایت» شبکه چهار دید و با گروه مستند شبکه تماس گرفت.

جواد رمضان نژاد، مدیر گروه مستند برنامه «روایت» این عکس به عنوان هدیه و یادگاری از طرف برنامه به محمدرضا رضایی تقدیم کرد.

مستند «روایت» که با محوریت از نگاه روایت عکاسان، خبرنگاران رادیو و تلویزیون، مطبوعات و خاطره نویسان به روایت جنگ پرداخت، به مدت ۶ شب از گروه مستند شبکه چهار پخش شد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version
بانشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.