بازیکنان به اندازه کافی برای پیروزی خوب بودند

۸فروردین ۱۳،

رافائل بنیتس تأکید کرد که سیاست چرخش ترکیب تیمش عامل شکست ۲ بر یک شب قبل این تیم مقابل ساوتهمپتون نبوده است.

به گزارش فارس،سرمربی اسپانیایی بازیکنانی مثل ادن هزرد، اشلی کول و دمبا با را روی نیمکت نشاند. این تیم دوشنبه شب در جام حذفی انگلیس مقابل منچستریونایتد بازی خواهد کرد، اما سرمربی ۵۲ ساله از تصمیمش برای بیرون نشاندن چند بازیکن کلیدی تیمش دفاع کرد.

وی در این باره اظهار داشت: باید ترکیب تیم را مدیریت کنیم. انتخاب‌های زیادی در آن موقعیت‌ها نداریم. این بازیکنان به اندازه کافی برای پیروزی خوب بودند.

بنیتس ادامه داد: کیهیل و ماتا نمی‌توانستند بازی کنند بنابراین استراحت دادن به این دو بازیکن جای سوال نداشت.

سرمربی موقت چلسی خاطرنشان کرد: در نیمه اول طبق انتظار ظاهر نشدیم. در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتیم و موقعیت‌هایی خلق کردیم، اما نتوانستیم در یک سوم پایانی مسابقه تصمیمات درستی بگیریم.

وی افزود: اگر در نیمه اول بهتر کار می‌‌کردیم، می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم. سپس در نیمه دوم شانس داشتیم که بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.

این شکست سبب شد تا چلسی به رده چهارم جدول سقوط کند اما بنیتس بر این باور است که تیمش هنوز موقعیت دارد که به رقابت‌های لیگ قهرمانان سال آینده راه یابد و افزود: اگر ۳ امتیاز را می‌گرفتیم کار برایمان راحت‌ تر می‌شد اما یک بازی دیگر داریم و باید بر روی بازی دوشنبه مقابل منچستریونایتد در جام حذفی تمرکز کنیم.

سرمربی چلسی یادآور شد: نمی‌توانیم زمان زیادی را برای فکر کردن هدر دهیم زیرا باید برای رقابت بعدی آماده شویم. این یک مسابقه و یک رقابت دیگر است. ما در لیگ هنوز بازی‌های زیادی پیش رو داریم و گفتم که تا پایان فصل ادامه خواهیم داد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.