بازیکنان پرسپولیس می‌دانند چرا نتیجه نمی‌گیریم

محمدحسین نژادفلاح در خصوص نتایج پرسپولیس گفت: به عنوان عضو کوچک هیئت مدیره پرسپولیس شرمنده مردم هستم ولی باتوجه به بازیکنان خوب و قدرتمندی که داریم به آینده امیدواریم. به کادر فنی که کارنامه‌اش مشخص است امیدواریم.

وی اضافه کرد: از تک تک هواداران و عاشقان پرسپولیس که مثل همیشه سنگ صبور ما بوده‌اند درخواست می‌کنم به مدیریت باشگاه، بازیکنان و کادر فنی دو سه هفته دیگر فرصت دهند. هیچ‌کس در باشگاه از حضور پرسپولیس در رده چهاردهم جدول راضی نیست چون جای پرسپولیس همیشه در بین سه تیم بالا است.

نژادفلاح در پاسخ به این سؤال که به نظر شما چرا پرسپولیس با این بازیکنان نتیجه نمی‌گیرد گفت: پرسپولیس هنوز خودش را پیدا نکرده اما در این زمینه بهترین قاضی بازیکنان هستند. بازیکنی که به میدان می‌رود می‌داند چرا تیم نتیجه نمی‌گیرد و چه چیزهایی در بین هواداران می‌گذرد.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس مشکل فنی ندارد. تک تک بازیکنان ما در هر تیمی که باشند یک وزنه هستند اما باید در پرسپولیس بیش از یک بازیکن احساس مسئولیت داشته باشند. کلیدی‌ترین نقش در رفع مسائل و مشکلات پرسپولیس دست خود بازیکنان است. بازیکنان اگر دست به دست هم دهند نتیجه می‌گیریم.

نژادفلاح با اعلام این مطلب که هنوز بین کادر فنی، بازیکنان و مدیرعامل ارتباط نزدیکی برقرار نشده گفت: یکی از فاکتورهای اصلی موفقیت‌های یک تیم مسائل روحی و روانی است. هرکس اگر وظایف خود را خوب انجام دهد و به دیگری کمک کند آسیب‌ها از بین می‌رود نمی‌خواهم بگویم اختلاف و مشکلی وجود دارد اما هنوز ارکان باشگاه همدیگر را پیدا نکردند چون به هدف‌گذاری خودشان یعنی به موفقیت در لیگ برتر نرسیدند.

وی در پایان در مورد اعتراض هواداران در دیدار مقابل نفت خاطرنشان کرد: حق را به هواداران می‌‌دهم. هوادار و لیدر زحمت‌کش وقتی به ورزشگاه آزادی می‌آید برد تیم را می‌خواهد اما از آنها می‌خواهم به ما فرصت دهند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.