بازیگران “کلاه پهلوی” عاشقانه سختی ها را به جان خریدند

بازیگران و دست اندرکاران سریال “کلاه پهلوی” با تلاش بسیار در راستای ساخت این اثر عاشقانه سختی ها و دشواری های کار را به جان خریدند.

رحمان باقریان، بازیگر نقش “سید علی” در سریال “کلاه پهلوی” در گفتگو با خبرنگار حوزه‌ رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: پروژه‌ی “کلاه پهلوی” به عنوان یک اثر تاریخی سختی ها و دشواری های بسیاری را برای عوامل کار به دنبال داشت و تلاش بسیار خوبی در این زمینه حتی در زمستان و سرمای سخت از سوی همه‌ی هنرمندان این مجموعه با عشق صورت گرفت و همه عاشقانه با خریدن سختی ها به جان کار را دنبال می‌کردند.
وی ادامه داد: سریال “کلاه پهلوی” با مطرح ساختن وقایع تاریخی مستدل و مستند ناآشنا برای مردم جذاب و دیدنی خواهد بود زیرا  این سریال بازگشت یک  تحصیل کرده فرانسوی به ایران و به دنبال آن دیکته کردن تغییرات در طرز زندگی و پوشش مردم آن دوران را به تصویر می کشد که با افکار معتمدان این اتفاقات مغایرت بسیاری داشت.
بازیگر نقش “سید علی” عنوان کرد: این نقش به عنوان معتمد محل و منطقه خواستار خدمت کردن به مردم از طریق اعمال مسائل دینی و مذهبی و ایستادگی در برابر عقاید تحمیلی برای تغییر افکار، پوشش و عقاید است و در این راستا با شهید شدنش، پسرش راه را  ادامه خواهد داد./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.