بازی آرژانتین و برزیل لغو شد

ازیکنان تیم‌های ملی فوتبال آرژانتین و برزیل به دلیل مشکل برق در استادیوم سنتناریو زمین بازی را ترک کردند تا دور برگشت سوپر کلاسیکو لغو شود.

فارس – دور برگشت سوپر کلاسیکو بین دو تیم آرژانتین و برزیل به دلیل مشکل روشنایی ورزشگاه لغو شد.
   
بازیکنان تیم‌های ملی فوتبال آرژانتین و برزیل به دلیل مشکل برق در استادیوم سنتناریو زمین بازی را ترک کردند تا دور برگشت سوپر کلاسیکو لغو شود.

این مسابقه که در شهر رسیستنسیا آرژانتین برگزار می‌شد قرار بود در مقابل ۲۵ هزار تماشاگر برگزار شود، در حالی که نیمی از نورافکن‌ها کار نمی‌کردند و انریکه اوسس داور شیلیایی تصمیم گرفت تا بازی را لغو کند.

مقامات امیدوار هستند تا دور برگشت سوپرکلاسیکو را مجددا برنامه ریزی کنند. برزیل ۲ هفته پیش در دور رفت این مسابقه با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسیده بود.

اوسس، داور مسابقه در این باره گفت: نمی‌توانستیم به خوبی ببینیم. می‌خواستم از دروازه‌بان بپرسم زیرا آنها بازیکنانی هستند که بیش از همه تحت تأثیر قرار می‌گیرند و آنها به من گفتند که نمی‌توانند به خوبی ببینند.

وی ادامه داد: هیچ‌کس تضمین نداد که مشکل برق ورزشگاه سریع حل شود، بنابراین ما تصمیم گرفتیم این مسابقه تحت چنین شرایطی برگزار نشود. این اولین باری است که چنین اتفاقی برای من می‌افتد.

مانو منزس سرمربی برزیل نیز با ابراز ناراحتی از چنین شرایطی گفت: نباید چنین مشکلاتی برای تیم‌های بزرگی مثل آرژانتین و برزیل پیش بیاید. خودمان را برای این مسابقه آماده کرده بودیم و واقعا می‌خواستیم بازی کنیم. اکنون باید یک بار دیگر برای برگزاری این مسابقه بازیکنان را از تیم‌های باشگاهی‌ فرا بخوانیم.

برای خواندن سایر خبرهای ورزشی کلیک کنید


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.