بازی گواتمالابیشتربه فوتسال شبیه است تا پاناما

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ ۵ شنبه ۱۸ آبان ۹۱،

به گزارش تفسیری سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی صانعی پس از پیروزی ۴ بر ۳ تیمش مقابل پاناما ضمن بیان این مطلب افزود: بازی سخت را مقابل تیم پاناما پشت سر گذاشتیم، تیمی که فیزیکی و با خشونت بازی می‌کرد. این تیم به هیچ عنوان فیزپلی را رعایت نکرد و فقط به دنبال نتیجه بود.

وی در ادامه افزود: بازیکن تیم پاناما با آرنج به صورت مصطفی طیبی، بازیکن تیم ما زد و سبب مصدومیت این بازیکن از ناحیه بینی شد. لحظاتی بعد یکی دیگر از بازیکنان تیم پاناما ضربه‌ای به صورت حسین طیبی زد که خدا رو شکر سبب مصدومیت این بازیکن نشد.

“فقط می‌خواستیم با سلامت از این مرحله عبور کنیم که خوشخبتانه اینچنین هم شد”، صانعی با بیان این جمله در خصوص تیم گواتمالا حریف آینده تیمش در جام جهانی گفت: گواتمالا حریفی است که پیشا مقابلش بازی کرده‌ایم و شناخت کافی از این تیم داریم. این تیم برخلاف پاناما فوتسال بازی می‌کند و دنبال بازی فیزیکی نیست.

وی با ابراز امیدواری از اینکه تیم ملی فوتسال ایران به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی صعود کند، در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران اسپانیایی زبان مبنی بر اینکه “بازی با گواتمالا را به بازی با تیمی چون پاناما ترجیح می‌دهید؟”، گفت: بدون شک بازی با گواتمالا را ترجیح می‌دهم. قطعا بازی این تیم بیشتر به فوتسال شبیه است.

صانعی در خصوص گل دوم تیم پاناما که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، گفت: من می‌گویم آن توپ گل نشد اما نظری می‌گوید گل شده است.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان خاطر نشان کرد: در بازی مقابل پاناما فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم که اگر از آنها استفاده می‌کردیم حداقل با پنج اختلاف گل پیروز می‌شدیم. متاسفانه حریف با بازی بسته و فیزیکی فقط دنبال دفاع بود. متاسفانه بازهم استرس بالای بازیکنان اجازه نداد با گل‌های زیاد پیروز شویم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.