بازگرداندن رحمتی پیچیده تر شد

۲۳اردیبهشت،

کی روش خواستار این شده تا رحمتی به صورت کتبی و کاملا رسمی از او عذرخواهی کند که این مساله پروژه بازگرداندن رحمتی را با چالش جدیدی مواجه کرده است.

با وجود چراغ سبزی که سید مهدی رحمتی برای بازگشت به تیم ملی نشان داد اما خبری از نام او در لیست منتشره تیم ملی نشد.با این حال خبرها حاکی از آن بود که پروژه بازگرداندن دروازه بان اول فوتبال ایران به تیم ملی کلید خورده و بعید نیست نام او به صورت جداگاه و قبل از بازی های فوق العاده حساس خرداد ماه به لیست ملی پوشان اضافه شود.

در همین خصوص علی کفاشیان هم  با رحمتی صحبت کرده  و خواستار این شده تا رکورددار کلین شیت های این فصل لیگ برتر با یک عذرخواهی از کی روش قضیه را فیصله دهد  و زمینه بازگشتش به تیم ملی را فراهم کند.

البته ظاهرا قضیه به این راحتی ها هم نیست چرا که گفته می شود کی روش خواستار این شده تا رحمتی به صورت کتبی و کاملا رسمی از او عذرخواهی کند که این مساله پروژه بازگرداندن رحمتی را با چالش جدیدی مواجه کرده است.

رحمتی در برنامه نود اعلام کرد حرفی نزده که بابت آن از کی روش عذرخواهی کند اما باید دید نیاز تیم ملی به او  و البته غرورش اجازه می دهد تا برای یاری تیم ملی در بازی های حساس آینده تن به این کار دهد یا اتفاقات دیگری رقم خواهد خورد.

سایت گل 


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.