بازگشت به زندگی با زوج دایی – پروین / پرسپولیس با شکست سپاهان به سه امتیازی صدر جدول رسید

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – پرسپولیس تهران با شکست دادن سپاهان در ورزشگاه آزادی، امید زیادی به قهرمانی پیدا کرد.

به گزارش ممتاز؛ تغییرات مدیریتی در پرسپولیس، بی‌تاثیر نبوده. بازگشت علی پروین به امور اجرایی باشگاه، آن هم به عنوان مدیرعامل تیم، تاثیر خودش را گذاشت و بالاخره پرسپولیس پس از مدتی ناکامی، سه امتیاز با ارزش را کسب کرد. 

پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر توانست سپاهان را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد تا در روزی که روز ناکامی صدرنشینان بود، دوباره امید به قهرمانی پیدا کند. پس از آنکه استقلال و فولاد مقابل حریفان خود تن به تساوی دادند و نفت تهران هم به ملوان باخت، پرسپولیس مقابل سپاهان شروعی توفانی داشت و در همان ۲۰ دقیقه اول دو گل به حریف اصفهانی خود زد. 

محمد عباس‌زاده گل اول پرسپولیس را در دقیقه ۱۲ زد و گل دوم هم در دقیقه ۱۸ توسط حمیدرضا علی‌عسگر به ثمر رسید تا تغییرات در کادر مدیریتی پرسپولیس، خیلی زود خودش را در زمین مسابقه نشان دهد. البته پرسپولیس سابقه زیادی در واگذار کردن چنین بازی‌هایی دارد و هواداران این تیم هنوز هم خیالشان راحت نبود که بازی را می‌برند. اما در دقیقه ۳۵ اخراج مهدی شریفی از سپاهان، خیال هواداران بدبین پرسپولیس را هم راحت کرد که امروز قرار است تیمشان سه امتیاز را بگیرد. 

نیمه اول با همین دو گل تمام شد و در نیمه دوم، پرسپولیس تهاجمی‌تر کار کرد. کمی که گذشت، شاگردان دایی به راحتی نبض بازی را در اختیار گرفتند. حدودا دقیقه ۶۰ بود که محمدرضا خلعتبری دو بار فرصت‌هایی خوب را از دست داد تا دایی سر او فریاد بزند. اما فریادهای دایی هم کارساز نبود و نه تنها خلعتبری، بلکه سایر بازیکنان پرسپولیس از جمله محسن مسلمان بارها از موقعیت‌های خود استفاده نکردند.

پرسپولیسی‌ها با وجود موقعیت‌های زیادی که خراب کردند، باز هم حملات زیادی به سمت دروازه حریف انجام دادند که آن‌ها را هم خراب کردند. سید مهدی سیدصالحی هم در دقایق پایانی این بازی راه خلعتبری را ادامه داد و چند موقعیت را خراب کرد تا تفاضل گل پرسپولیس در این مسابقه بیشتر از دو گل نشود. در نهایت این مسابقه با همان دو گل نیمه اول به پایان رسید تا سپاهانی‌ها که به نظر می‌رسید در نیمه دوم انرژی زیادی برای بازی نداشتند، با خوش شانسی تمام، یک شکست سنگین را تجربه نکنند.

نتایج بازی‌های هفته بیست و پنجم به شرح زیر است:

مس یک – استقلال یک

استقلال خوزستان صفر – فجر سپاسی صفر

سایپا صفر – فولاد صفر

راه‌آهن صفر – صبای قم صفر

ذوب‌آهن صفر – گسترش فولاد صفر

ملوان ۲ – نفت تهران صفر

تراکتورسازی صفر – داماش صفر

پرسپولیس ۲ – سپاهان صفر

۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.