بازگشت بی سر و صدای بدنسازی به معاونت قهرمانی/ امیری: دلیل آن را نمی‌دانم

سرپرست فدراسیون بدنسازی با بیان اینکه ماهیت این رشته قهرمانی است،گفت: بازگشت فدراسیون بدنسازی به زیر مجموعه معاونت قهرمانی پیش از آمدن من به فدراسیون انجام شده بود.

محمدتقی امیری خراسانی در گفتگو با ایسنا، درباره بازگشت فدراسیون بدنسازی به زیرمجموعه معاونت ورزش قهرمانی، اظهار کرد: این اتفاق پیش از این افتاده بود و ما در حال حاضر تمام فعالیت هایمان را زیر نظر معاونت قهرمانی وزارت ورزش انجام می دهیم. شاید اگر هر کس دیگری جای من بود این موضوع را به نام خودش می زد اما واقعا من نقشی در آن نداشتم. ماهیت این رشته قهرمانی است و به همین دلیل این تصمیم توسط مسئولان ورزش اتخاذ شده است. در حکم وزیر ورزش برای بنده نیز نوشته شده با هماهنگی معاونت قهرمانی برای برگزاری مجمع اقدام شود اما در حکم فدراسیون عشایری آمده با هماهنگی معاونت ورزش همگانی.

سرپرست فدراسیون بدنسازی، در پاسخ به این سوال که با این اوصاف چرا این اقدام بی سر و صدا انجام شده است، گفت: دلیل آن را نمی دانم اما از قبل از آمدن بنده این اتفاق افتاده بود. ما ارتباط خوبی با معاونت قهرمانی داریم و سعی می کنیم این ارتباط هر چه بیشتر شود تا اتفاقات خوبی را برای این رشته رقم بزنیم.

وی درباره اعلام فدراسیون جهانی بدنسازی مبنی بر احتمال برگزاری رقابت های قهرمانی جهان آبان ماه  در اسپانیا، خاطرنشان کرد: هنوز این موضوع نهایی نشده و فدراسیون جهانی آن را میان زمین و هوا نگه داشته است. به احتمال زیاد و با توجه به شرایط کرونا در جهان، این مسابقات نیز لغو می شود. اگر هم این رقابت ها برگزار شود ما برای حفاظت از قهرمانانمان در این رویداد شرکت نمی کنیم. ما قصد داشتیم رقابت های انتخابی تیم ملی را برای حضور در این رویداد برگزار کنیم اما با شدت گرفتن شیوع کرونا از آن صرف نظر کردیم.

سرپرست فدراسیون بدنسازی تصریح کرد: ایران جزو کشورهای درگیر با کروناست و به احتمال زیاد ورزشکاران ما برای حضور در مسابقات جهانی باید ۲ هفته در اسپانیا در قرنطینه بمانند که همین موضوع نیز باعث کاهش شدید آمادگی جسمانی آن ها خواهد شد و از این حیث نیز حضور در این رقابت ها به مصلحت نیست.

امیری خراسانی در پایان گفت: رشته بدنسازی بگونه ای است که ورزشکاران آن به خاطر شرایط این رشته ایمنی بدنشان پایین می آید که می تواند بستر ابتلا به کرونا را مهیا سازد. بر همین اساس اولویت ما حفظ سلامت ورزشکارانمان در شرایط فعلی است.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.