بازگشت تکواندوکار ناراضی

۱۸خردادماه،

دور تازه تمرینات تیم ملی تکواندو در حالی از ساعت ۱۰ صبح امروز آغاز می گردد که تکواندوکار ناراضی این تیم به اردو بازخواهد گشت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ دوشنبه قبل پس از برگزاری چند دیدار انتخابی و اعلام ترکیب نهایی تیم ملی تکواندو برای حضور در رقابتهای قهرمانی جهان اردوی آماده سازی این تیم تعطیل شد تا ملی پوشان چند روزی را به استراحت بپردازند.

در این بین علیرضا نصر آزادانی که در وزن پنجم یکی از بهترین های جهان است و در تازهترین رده بندی فدراسیون جهانی جایگاه دوم را در اختیار دارد در اعتراض به حضور در وزن چهارم اردوی تیم ملی را قبل از آخرین تمرین تیم ملی ترک و اعلام کرد که تنها در وزن چهارم مبارزه می کند.

سرمربی تیم ملی هم در واکنش به این تصمیم نصر عنوان داشت که سرگروه تیم ملی باید روز شنبه در اردوی تیم ملی حاضر شود در غیر اینصورت تصمیم دیگری برای وزن چهارم خواهد گرفت.

شنیده های خبرنگار مهر حاکی است که رایزنی مسئولان فدراسیون و کادر فنی سبب شد تا نصر به اردوی تیم ملی بازگردد و از امروز همزمان با آغاز دور تازه اردوی آماده سازی تمرینات خود را پیگیری کند.

قرار است در جلسه با حضور کادر فنی ، مسئولان فدراسیون ، کمیته پزشکی و نصر تشکیل و در خصوص این موضوع تصمیم گیری شود. این جلسه پس از بازگشت پولادگر از سوئیس تشکیل خواهد شد.

رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان ۲۴ تا ۳۰ تیرماه به میزبانی مکزیک برگزار خواهد شد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.