بازگشت دوباره ایمنی به پیاده روهای منطقه ۴

۲۸ام بهمن ،

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه۴ از بالا بردن سطح ایمنی تردد عابران در پیاده روها خبر داد و گفت: همزمان با اجرای طرح استقبال از بهار ۹۲، پیاده روهای سطح منطقه با نصب علائم ترافیکی ایمن سازی شد.

عبدالقادر میرزایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: در آستانه فرا رسیدن سال نو و به منظور کاهش مشکلات ترافیکی در سطح سواره روها و با بردن ایمنی تردد عابران پیاده، تمهیدات خاص ترافیکی در سطح منطقه اعمال خواهد شد تا بتوانیم ترافیک روانی را در روزهای منتهی به آخر سال داشته باشیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۴ ، تصریح کرد: طرح استقبال از بهار ۹۲ در حوزه حمل ونقل و ترافیک که از بهمن ماه جاری آغاز شده است و تا اوسط بهمن اسفند ادامه خواهد داشت، رفع مشکلات ترافیکی، ایمن سطح سواره روها، ایمن سازی پیاده روها، شست وشو و تعویض علائم راهمایی و رانندگی، تعمیر و نصب چراغ های ترافیکی جمع آوری موانع فیزیکی از پیاده روها، جلوگیریاز تردد موتور سواران در پیاده روها و خط کشی معابر در الویت کار قرار دارد.

میرزایی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در جهت ایمنی تردد عابران پیاده اضافه کرد: در این طرح ضمن نصب ۲ کیلومتر نرده در در سطح معابر، ۲۰۰ نقطه منطقه ۴ با نصب و بهسازی پل های همسطح بر روی انهار ایمنی سازی شد.

وی بیان کرد: به منظور جلوگیری از تردد موتور سواران در سطح پیاده روها و بالا بردن ایمنی عابران ، بیش از ۶۰۰ بولارد در پیاده روهای پرتردد نصب شده است.

میرزایی خاطر نشان کرد: در طرح استقبال از بهار ۹۲، توجه ویژه ای به ناوگان حمل و نقل عمومی بویژه پایانه های اتوبوسرانی و تاکسی شده است./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.